گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۱۴
شناسه : 51346
تاریخ : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
واکنش شدید مدیر حوزه علمیه کوهدشت به اظهارات یکی از مسئولین در مورد حجاب واکنش شدید مدیر حوزه علمیه کوهدشت به اظهارات یکی از مسئولین در مورد حجاب

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا سبحانی مدیر حوزه علمیه کوهدشت، در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، عنوان کرد: میزان عفت و حجاب در جامعه نقش سازنده ای دارد.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا سبحانی مدیر حوزه علمیه کوهدشت، در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، عنوان کرد: میزان عفت و حجاب در جامعه نقش سازنده ای دارد.

وی افزود: برخی مشاغل وجود دارد که اقلام مربوط به بانوان را عرضه می کنند که متاسفانه فروشنده آن آقا است درحالی که بایستی در این گونه مشاغل خانم ها فروشنده باشند.

مدیر حوزه علمیه کوهدشت،در انتقاد از وضعیت نامناسب حجاب در برخی نقاط اداری شهرستان، خطاب به مسئول ذی ربط  اظهار داشت:  در برخی کشور های اروپایی قانون کرده اند که  به خانم های محجبه خدمات دولتی ارائه نشود  و حتی در برخی اماکن آنان راه ندهند، آیا رواست ؟! که برخی کارمندان خانم  در دولت جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدای عزیز است،  با حجابی افتضاح وارد اداره شود،حالا جه طور مدیران جمهوری اسلامی ایران  به این فکر نمی افتند که کارکنان را  ملزم کنند که در ادارات پوشش کامل حجاب را رعایت کنند.

به گزارش «کانون سبحان » در ادامه پس از برخی سخنان و پیشنهادات مطرح شده در جلسه نوبت به یکی از مسئولین رسید که گفت: بنده، خدارو شکر در طول زندگی ام دین کامل را بجا آورده ام،ولی به نظر من دین فرا تر از برخی صحبت هاست ،زیرا دین یعنی شکستن و … دین را نباید محدود در حجاب کنیم ،ما برخی کار ها و معضلات را رها کرده ایم و  محدود کرده ایم در یک چیز جز که به نظرم این درست نیست.

در ادامه  مدیر حوزه علمیه کوهدشت در واکنشی شدید  نسبت به این مسئول حاضر در جلسه عنوان کرد: سخنان شما خیلی خطر ناک است ،بایستی بدانید  حجاب یک چیز جزئی نیست بلکه یک چیز مهم  و بزرگ  در دین اسلام می باشد و هم چنین بایستی دانست که این طور نیست که ما این مسئله را بگوییم و از مسائل دیگر غافل باشیم.

حجت الاسلام سبحانی افزود: نباید از ظواهر دینی  غافل شویم  و باید آن را کوچک نشماریم زیرا امری مهم در پیشرفت جامعه است.

انتهای پیام/