گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۰۲
شناسه : 51490
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمنان است اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمنان است

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ حقی زاده، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ، ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس مکتب تشیع، یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، استکبارستیزی را یکی از بزرگ‌ترین اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد. وی افزود: مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستند […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ حقی زاده، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ، ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس مکتب تشیع، یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، استکبارستیزی را یکی از بزرگ‌ترین اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی افزود: مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستند بساط استکبار جهانی، در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای همیشه از این کشور جمع کنند.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت بابیان جنایات آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: آمریکا به خاطر نفوذ معنوی جمهوری اسلامی و اینکه انقلاب اهداف آن‌ها را در منطقه به خطر انداخته، با طرح‌های استکباری در منطقه درصدد توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنانش، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و خرید کالاهای ایرانی را یکی از بهترین راه‌های مقابله با دشمن برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت افزود: دشمنان نظام ما از روش‌های نظامی راه به‌جایی نبرده‌اند به همین جهت از راه‌های اقتصادی و جنگ روانی قصد ضربه زدن به کشور رادارند.
سرهنگ حقی زاده گفت: ازجمله عوامل مؤثر بر نوع سیاست‌گذاری یک نظام؛ ماهیت، ساختار و شیوه اداره حکومت است و به‌عنوان نمونه اعمال سیاست‌های کلی در نظامی به ساختار دینی که خود را مقید به حفظ اصول اخلاقی و الهی می‌داند، با نظامی لائیک یا سکولار متفاوت است.
وی همچنین ضمن برشمردن دستاوردهای نظام اسلامی بیان کرد: بحمدالله جمهوری درزمینهٔ های مختلف موفقیت‌های خوبی داشته به‌طوری‌که خدمات نظام به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته رشد مطلوبی داشته و امروزه خدمات آن تا دورترین نقطه کشور درزمینهٔ، زیرساخت‌های آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدمات مخابراتی، خدمات آموزشی، بهداشتی، راه‌های مواصلاتی و بحث اشتغال می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/