گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۰۶
شناسه : 51493
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
استمرار انقلاب ما الگوی جهانیان شده است استمرار انقلاب ما الگوی جهانیان شده است

به گزارش «کانون سبحان»؛ ستوانیکم پاسدار محمدکاظم رستمی راد، فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع)  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا، افزود: انقلاب اسلامی ایران حق را آورد و باطل را نابود کرد. وی بیان کرد: عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر بود.حمایت پروردگار،رهبری حکیمانه ، اتحاد مردم  و …از […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ستوانیکم پاسدار محمدکاظم رستمی راد، فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع)  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا، افزود: انقلاب اسلامی ایران حق را آورد و باطل را نابود کرد.
وی بیان کرد: عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر بود.حمایت پروردگار،رهبری حکیمانه ، اتحاد مردم  و …از این قبیل بودند اما یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین آن‌ها تحول فکری مردم بود.
فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا گفت: مردم ایران در سال ۱۳۵۶از درون جوشیدند و متحول شدند و از مرگ درراه خدا نترسیدند،همه‌چیز در مقابل این اراده بزرگ از کار افتاد و در سال ۱۳۵۷حکومت فاسد ستم‌شاهی برچیده شد.
وی اظهار داشت: قبل از اینکه انقلاب ما الگوی دنیا باشد، این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده است.
رستمی راد افزود: ما باید تلاش کنیم عوامل پیروزی ، بقاء و استمرار انقلاب اسلامی را دریابیم و برای تداوم رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نباشیم و با افزایش بصیرت معنوی و اجتماعی تحت تأثیر معاندین نظام قرار نگیریم.
وی در ادامه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و دستاوردهای ارزشمند آن در ابعاد سیاسی ,دفاعی, اقتصادی ,عملی ,فرهنگی, را تبیین و تشریح کرد.
رستمی اظهار داشت: گر چه دست تهی از سلاح باشد و دشمن سلاح‌های مجهز روز را داشته باشد در برابر نیروی هماهنگ مردم که با سلاح ایمان مبارزه کند بی‌اثر است درواقع تکیه‌گاه امت حزب‌الله نه بر سلاح بلکه بر اعتماد و نصرت و توکل به ذات لایزال الهی است.
وی در پایان موفقیت نظام اسلامی را ازنظر کمی و کیفی قابل‌مقایسه با دوران ستم‌شاهی ندانستند و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهانی توصیف کردند.