گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۰:۴۰
شناسه : 51892
تاریخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش کانون سبحان  ،نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در همایش فجر آفرینان انقلاب اسلامی عنوان کرد:بهترین راه تامین امنیت در دنیا مردم هستند و اگر در صحنه باشند به راحتی امنیت را تامین می‌کنند و به همین دلیل مردم سرمایه اصلی  انقلاب اسلامی هستند. وی افزود: در قائله اغتشاشات دی ماه ،مردم قضیه را […]

به گزارش کانون سبحان  ،نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در همایش فجر آفرینان انقلاب اسلامی عنوان کرد:بهترین راه تامین امنیت در دنیا مردم هستند و اگر در صحنه باشند به راحتی امنیت را تامین می‌کنند و به همین دلیل مردم سرمایه اصلی  انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: در قائله اغتشاشات دی ماه ،مردم قضیه را حل کردند، این مردم قابل احترام‌اند،اگر مردم نباشند ما چیزی نداریم.

فرماندار کوهدشت اظهار داشت:مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مسائل فرهنگی از نفس کشیدن هم،مهمتر است یعنی هر موجود زنده‌ای اگر نفس نکشد می‌میرد و در هر کشوری اگر مسائل فرهنگی رعایت نشود آن کشور ازبین خواهد رفت.

وی ضمن تاکید بر اینکه پایه و اساس هر کاری فرهنگ است،افزود: در جامعه بایستی مسائل فرهنگی ریشه هر کاری باشد.

فرماندار کوهدشت گفت: ویژگی مسائل فرهنگی این است که  دیر بازده و ماندگار است و هرچیزی که به فرهنگ تبدیل شود ماندگار می‌ماند.

وی عنوان داشت: اگر ما به مسائل فرهنگی  بها دادیم در کارها موفق خواهیم بود،و باید توجه داشت که در مسائل فرهنگی، آموزش و پرورش حرف اول را می‌دهد.

فردی بیرانوند در پایان اظهار داشت:فرهنگ کیفی است نه کمی؛مثل سایر امور و مسائل عمرانی نیست و به عبارتی اگر ما فرهنگ را ساختیم در حقیقت جامعه را می سازیم.

انتهای پیام/