گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۰۶
شناسه : 52082
تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت نورمحمد فردی‌بیرانوند ظهر امروز در همایش دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کوهدشت که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد،عنوان کرد:بسیاری از انقلاب‌های دنیا چون رهبری شجاع نداشته‌اند به سرانجام نرسیده و شکست خوردند و در حقیقت وجود رهبری امام راحل بود که انقلاب اسلامی را […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت نورمحمد فردی‌بیرانوند ظهر امروز در همایش دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کوهدشت که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد،عنوان کرد:بسیاری از انقلاب‌های دنیا چون رهبری شجاع نداشته‌اند به سرانجام نرسیده و شکست خوردند و در حقیقت وجود رهبری امام راحل بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود:خیلی از تحلیل‌گران بزرگ سیاسی دنیا اشاره کردند که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره)همانند زلزله‌ای بوده که در دنیا به وقوع پیوسته است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد:خوب است زمانی که پیرامون پدیده‌ای حرف می‌زنیم و در مقام داوری قرار می‌گیریم، نسبت به آن معرفت پیدا کنیم،چرا که اگر چنین شد آن را به خوبی تحلیل خواهیم کرد.

وی گفت:مردم ایران امتحان خود را پس دادند و پشت سر ولایت ایستادند و در مقابل ظلم بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب شرکت داشته‌اند پس بایستی به این مردم درود فرستاد.

بیرانوند با بیان اینکه قائله اخیر دی ماه ریشه عمیقی داشت،عنوان کرد:دشمنان بر این بودند که قائله را به دهه فجر متصل کنند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند، ولی مردم قدر شناس و ولایت‌مدار با اتحاد و حضور در صحنه این توطئه را خنثی کردند.

وی افزود:امروز اطراف ایران و دنیا در حال جنگ است و ایران در جزیره‌ای با ثبات قرار دارد و این نعمتی بزرگ است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند ۲۲ بهمن امسال تماشایی است، بیان کرد: دنیا منتظر است،اگر حضور مردم معنا دار و پرشور باشد که همچنان همیشه نشان دادند ،توطئه دشمن دوباره خنثی خواهد شد.

وی عنوان کرد:مردم با مشارکت پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوند ناگسستی خود با انقلاب،امام،  ولایت و شهدا را نشان خواهند داد.

بیرانوند عنوان داشت:کرسی‌های آزاد اندیشی بایستی در دانشگاه‌ها فعال شود و دانشجویان اظهار نظرات سازنده خود را ارائه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کوهدشت یک شهر کاملا سیاسی و دارای نیروی انسانی خوب،باسواد و تاثیر گزاری است و که بایستی از این ظرفیت در توسعه شهرستان کوهدشت استفاده کرد.

انتهای پیام/