گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۲۸
شناسه : 52138
تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
سد معشوره مطالبه مردم کوهدشت است/مساله حقوق‌های نجومی پابرجاست سد معشوره مطالبه مردم کوهدشت است/مساله حقوق‌های نجومی پابرجاست

امام جمعه کوهدشت گفت: سد معشوره مطالبه مردم است ،الان از زاینده رود آب برای یزد می‌برند، آیا از این تنگ گاوشمار برای ما آب بیاورند خواسته زیادی است؟!

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امروز در مراسم راهپیمایی 22  بهمن این شهرستان، اظهار کرد: امروز روز جشن ملی، پیروزی مظلومان بر ظالمان و روز اسلام و استقلال سیاسی کشور است.

وی افزود:  بحمد الله موج و دریای جمعیت در سراسر کشور و در این شهرستانِ انقلابی بیکران است.

امام جمعه کوهدشت گفت:سه عنصر ایمان به خداوند متعال،امام (ره) و اتحاد و همبستگی تمام اقشار مردم رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان کلامی از امام(ره) که فرمود ولایت مطلقه فقیه همان ولایت رسول الله است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) براساس اینکه نایب امام زمان(عج) و ولی فقیه است این انقلاب را شروع نمود و مردم را بیدار کرد و درس شجاعت ،حریت و آزادگی را به آنان آموخت.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: هردستی، هر حلقومی و هر رسانه‌ای که بخواهد وحدت ملت را بشکند خیانت به قرآن است، البته وحدت زیر چتر قرآن،دین و مقام معظم رهبری پابرجا است.

 وی با تاکید بر لزوم حفظ عزت خانواده شهدا و ایثارگران ، گفت:امروز با حضورتان در راهپیمایی درخشیدید و قلب امام زمان(عج)،حضرت زهرا(س) و سید جانباز را شاد نمودید.

وی افزود:امروز روز خدمات نظام، انقلاب و همه دولت‌ها و روز مطالبات مردم از مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد:امام(ره) باپیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را در ذهن‌ها خرد کرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه معیار، قانون و شایسته سالاری است،عنوان داشت: خواسته رهبر معظم انقلاب این است که اول از دشمن خارجی غافل نشوید و نیز مواظب ضعف‌های داخلی باشید، زخم را نگذارید به وجود بیاید، اگر مدیری به درد دل مردم نرسد و باندبازی کند، آقا فرمود این‌ها نباید باشند.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: بانک‌ها در حد توان سرمایه و تسهیلات بدهند، و تلاش کنند تا جایی که می‌شود شغل ایجاد شود.

امام جمعه کوهدشت تاکید کرد: سد معشوره مطالبه مردم است ،الان از زاینده رود آب برای یزد می‌برند، آیا از این تنگ گاوشمار برای ما آب بیاورند خواسته زیادی است؟!

وی افزود: آقا فرمود شایعات را دامن نزنید و برعلیه مسئولان زحمت کش شایعه سازی نکنید ایشان فرمود بدانید رهبری از مشکلات باخبر بوده و برای رفع آن پیگیری می‌کند.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان با تاکید بر لزوم کنترل فضای مجازی گفت: حقوق‌های نجومی حل نشده نباید این مسئله ماس‌مالی شود.

انتهای پیام/