گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲۱:۰۸
شناسه : 52343
تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال تمام نقشه های دشمنان نظام را خنثی کرد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال تمام نقشه های دشمنان نظام را خنثی کرد

به گزارش «کانون سبحان»؛نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کوهنانی در خصوص اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی ،نقش مردم در پیروزی ، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی،ظرفیت ها و چالشهای بخش کوهنانی و همچنین خدمات صورت گرفته توسط دولت و نظام در بخش کوهنانی مطالبی بیان نمود وی عنوان […]

به گزارش «کانون سبحان»؛نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کوهنانی در خصوص اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی ،نقش مردم در پیروزی ، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی،ظرفیت ها و چالشهای بخش کوهنانی و همچنین خدمات صورت گرفته توسط دولت و نظام در بخش کوهنانی مطالبی بیان نمود

وی عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرد.

فرماندار کوهدشت گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف را برای مردم بیان کنیم تا مردم بدانند چه خدماتی برآنها صورت گرفته و در حال انجام می شود .

وی افزود: لطف خداوند ,رهبریت مقام معظم رهبری ,تلاش دولت تدبیر و امید و حضور مردم در صحنه باعث شده است که جمهوری اسلامی ایران مانند جزیره ای از ثبات و امنیت در میان جزیره ای از آشوب و ناامنی مانند خورشید بدرخشد .

وی تاکید کرد: در دهه فجر امسال ۲۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری در حدود ۱۰ میلیارد در بخش کوهنانی کلنگ زنی و یا به افتتاح رسیده است .

فرماندار  کوهدشت اظهار داشت: گازرسانی به ۲۰ روستای بخش کوهنانی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته , در بحث آبرسانی , آبرسانی به روستاهای نامکول را داشته ایم و فاز دوم آبرسانی به روستاهای مسیر وزکور آغاز شده است .

وی گفت: در بحث برق رسانی تمام روستاهای بخش کوهنانی از نعمت گاز بزخوردارند ,مشکل افت ولتاژ و قطعی برق کوهنانی رفع شده است .

وی عنوان کرد: چهار باب مدرسه در دهه فجر افتتاح شده است , افتتاح کانال شبکه های دیجیتال نیز صورت گرفته , ۷ اداره در این بخش دارای نمایندگی شده اند .

بیرانوند افزود: روشنایی معابر , اینترنت پرسرعت و … همه و همه بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش کوهنانی است .

وی خاطر نشان کرد: در بحث بهداشت و درمان , کمبود پزشک یکی از مشکلات این بخش است که پیگیری های زیادی صورت گرفته و یک پزشک به این بخش اضافه شده است .

فرماندار  کوهدشت اظهار داشت: علیرغم اقدامات مهم و قابل توجهی که در این بخش صورت گرفته مشکلات و چالشهایی هم وجود دارد که انشا الله برای رفع آنها پیگیری لازم بعمل خواهد آمد .

وی گفت: پروژه گرخشاب , جاده ورودی کوهنانی از کارخانه کج تا شهر کوهنانی , اصلاح پل ورودی شهر کوهنانی , جاده های بین مزارع و … بخشی از اقدامات در حال پیگیری بخش کوهنانی می باشد .

بیرانوند در پایان عنوان داشت: دولت تدبیر و امید ۲۰ هزار میارد تومان برای ایجاد اشتغال اعتبار تخصیص داده است , ۴۷ میلیارد تومان از این اعتبار برای کوهدشت برای ایجاد شغل تخصیص داده شده است , این آمادگی وجود دارد و ما حمایت های لازم را انجام خواهیم داد