گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۰۱
شناسه : 52535
تاریخ : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
انتقاد شدید معاونت پژوهش حوزه علمیه کوهدشت از شهرداری/چرا در ایام فاطمیه ، فعالیت خاصی در راستای سیاه پوشی نداشتید؟! انتقاد شدید معاونت پژوهش حوزه علمیه کوهدشت از شهرداری/چرا در ایام فاطمیه ، فعالیت خاصی در راستای سیاه پوشی نداشتید؟!

به گزارش «کانون سبحان»؛ مراسم وداع با فاطمیه در هیئت متوسلین حضرت زهرا(س) باسخنرانی حجت الاسلام حمیدرضا امرایی معاونت پژوهش حوزه علمیه کوهدشت در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) این شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام امرایی در این مراسم اشاره ای مسائل تربیتی داشته و عنوان کرد: نقش پدر ومادر درتربیت فرزندان وایجاد بستر سالم برای رشد […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ مراسم وداع با فاطمیه در هیئت متوسلین حضرت زهرا(س) باسخنرانی حجت الاسلام حمیدرضا امرایی معاونت پژوهش حوزه علمیه کوهدشت در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام امرایی در این مراسم اشاره ای مسائل تربیتی داشته و عنوان کرد: نقش پدر ومادر درتربیت فرزندان وایجاد بستر سالم برای رشد وبالندگی معنوی درمحیط خانواده بسیار موثر است.

وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از کم کاری شهرداری در سیاه پوش کردن فضای شهر در مناسبت های مذهبی، اظهار داشت: چرا در ایام شهادت حضرت زهرا(س) هیچ گونه حرکت خاصی درجهت نصب بنر ، ایستگاه و سیاه پوشی پارچه  و مسایل مرتبط صورت نگرفت واگر صورت گرفته درشان آن دردانه نبوده و نیست.

وی افزود : این را مایه شرم و بی مهری به آن بانوی گرامی است ،امیدواریم در آینده شاهد این گونه بی توجهی های مذهبی و دینی نباشیم چرا که بی توجه‍ی به شان آن بانوی گرامی عواقب خطرناکی در پی دارد.

معاون پژوهش و استاد حوزه علمیه کوهدشت در پایان گفت:از تلاش بچه های مذهبی برای نصب پرچم های حاوی نام مبارک حضرت زهرا(س) در این ایام در سطح شهر و معابر و خیابانها تشکر وقدر دانی می کنم.

انتهای پیام/