گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۷:۳۶
شناسه : 52573
تاریخ : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
مراکز فرهنگی در تربیت نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند/اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفین دو عنصر  تهدید کننده انقلاب مراکز فرهنگی در تربیت نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند/اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفین دو عنصر تهدید کننده انقلاب

به گزارش «کانون سبحان» در کوهدشت؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم طهماسبی در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان، عنوان کرد: مراکز فرهنگی در تربیت نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند.

به گزارش «کانون سبحان» در کوهدشت؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم طهماسبی در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان، عنوان کرد: مراکز فرهنگی در تربیت نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند.

وی افزود: بایستی نقش تربیتی پرورش و تزکیه جوانان را در اولویت قرار دهیم، زیرا قلب جوان مانند یک زمین خالی است که هر بذری در آن بکاریم رشد خواهد نمود.

امام‌جمعه کوهدشت با تأکید بر اینکه کارها بایستی ریشه‌ای و پخته باشد، اظهار داشت: ستاد نماز جمعه بایستی دانشگاه برنامه‌های جوانان باشد.

وی گفت: باید با تربیت، استعدادهای جوانان را بالا آورده و بپرورانیم و از فاسد شدن جامعه جلوگیری کنیم زیرا اگر جامعه فاسد شود خود ما نیز فاسد خواهیم شد.

حجت‌الاسلام طهماسبی با بیان اهمیت داشتن حلقه‌های شجره طیبه صالحین از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: امروز عصر اینترنت است، بایستی دانست که دشمن از راه موشک نمی‌آید از راه شایعه پراکنی و فضای مجازی وارد می‌شود.

وی عنوان داشت: در قبال فرزندان خود مسئول باشیم و با آنان رفاقت داشته باشیم، مسئولیت درختی است که ریشه‌اش در اعتقادات است.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند فکر جوانان ما را مسموم کنند و این گناهی غیرقابل بخشش است.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: نکته‌ای که الان انقلاب را به شدت تهدید می‌کند اشرافیگری و بی توجهی به مستضعفین است و به عبارتی ارتجاع و برگشت از انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: هزاران کس مانند آمریکا نمی‌توانند کاری کنند ولی خودمان گاهی اوقات با عملمان تیشه به ریشه خود خواهیم زد که بایستی مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام طهماسبی در واکنش به اتفاقات اخیر خیابان پاسداران تهران گفت: برخی از این دراویش خط اصلی‌شان خط منافقین است.

وی افزود: متأسفانه در این جریان برخی از سیاسیون تا پلیس می‌خواست برخورد کند می‌گفتند خشونت است تا خودشان از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

امام‌جمعه کوهدشت با تأکید بر اهمیت وجود امنیت در جامعه، عنوان داشت: ما خواهش می‌کنیم نیروی‌های امنیتی و بسیجیان مراقبت کنید که هرکسی مخل امنیت و آرامش بود بایستی با قوت و قدرت با آن برخورد شود.

وی در پایان افزود: شمشیر ملت آن‌چنان است که، هرکسی خیانتی کرد، گردنش را خواهد زد.

انتهای پیام/