گروه : عمومی
ساعت : ۱۷:۵۱
شناسه : 52574
تاریخ : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
لزوم تحقق عدالت در جامعه و برخورد قاطع با اغتشاش گران لزوم تحقق عدالت در جامعه و برخورد قاطع با اغتشاش گران

امام جمعه کوهنانی گفت:مردم از مسولین شعار وسخنرانی نمیخواهند در بحث بهبود اقتصادی یا تحقق عدالت ومبارزه با فساد تبعیض بی عدالتی وبرخورد با اوباش واغتشاش گران اقدام و عمل میخواهند

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه ۴ اسفند با اشاره به شهادت برخی بسیجیان وپرسنل نیروی انتظامی در حوادث اخیر تهران عنوان کرد: مماشات با اخلال گران حدی دارد کاسه صبر امت حزب الله به سر آمده چرا زودتر بساط این اوباش جمع نشد؟ تاآنها این اندازه جری و گستاخ نشوند که با اقدامات خود خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان فراهم کنند!

وی افزود: کشوری که جزیره ثبات وامنیت در منطقه است وعامل امنیت بخشی در منطقه است زیبنده نیست عده ای اوباش داعشی صفت با قمه کشی ؛ رجز خوانی وایجاد رعب وحشت ، قتل و تجاوز به اموال عمومی خصوصی در خیابانهای پایتختش اقدام کنند !

امام جمعه کوهنانی  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که اشرافی گری وفراموشی ضعفا و امید به بیگانگان را بازگشت به خوی طاغوتی دانست،اظهار داشت:  بایستی در کنار محو طاغوت تفکر ورفتار طاغوتی هم محو بشود، باید آسیب ها و آفت های گریبان گیر برخی بعد انقلاب شناسایی وعلاج شود.

وی افزود: امروز ضعف در بر قراری عدالت ، وجود فساد و تبعیض در برخی قسمت ها آفاتی است که نباید کتمان کرد وبه آن بی توجه بود این ها امید و اعتمادمردم را خدشه دار می کند.

 

حجت الاسلام آروانی گفت:  امروزه امیدوار کردن واقعی مردم مصداق جهاد است اما نه با شعار وسخنرانی و وعده توخالی ؛! بلکه با کار تلاش وخدمت جهادی و ارتباط با مردم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد با تکرار دروغ های دشمنان و برخی مسئولین با ناکارآمدی خود کمک به تحقق اهداف دشمنان که نا امید کردن مردم است میکنند مردم از مسولین شعار وسخنرانی نمیخواهند در بحث بهبود اقتصادی یا تحقق عدالت ومبارزه با فساد تبعیض بی عدالتی وبرخورد با اوباش واغتشاش گران اقدام و عمل میخواهند نه صرف حرف زدن وشعار سخنرانی کردن که برخی مسئولین عادت به آن کرده اند.