گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۸:۰۸
شناسه : 52580
تاریخ : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
مسئولان شهرستان پل‌دختر دست به بی‌قانونی نزنند/التزام عملی به قانون مسئولان شهرستان پل‌دختر دست به بی‌قانونی نزنند/التزام عملی به قانون

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بی‌قانونی امری ناپسند و نباید برخی‌ها با حرکات خود قانون و آبروی شهرستان پل‌دختر به‌عنوان هویزه ثانی را زیر پا بگذارند و کسانی که بی‌قانونی می‌کنند دوست‌دار انقلاب، نظام و مردم نیستند. وی افزود: بی‌قانونی آفت‌های زیادی دارد و نباید دنبال ترویج […]

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بی‌قانونی امری ناپسند و نباید برخی‌ها با حرکات خود قانون و آبروی شهرستان پل‌دختر به‌عنوان هویزه ثانی را زیر پا بگذارند و کسانی که بی‌قانونی می‌کنند دوست‌دار انقلاب، نظام و مردم نیستند.

وی افزود: بی‌قانونی آفت‌های زیادی دارد و نباید دنبال ترویج بی‌قانونی باشیم اگر در این نظام مقدس زندگی می‌کنیم چنانچه معتقد به قانون مترقی جمهوری اسلامی هستیم باید به آن عمل کنیم و مسئولان باید در شهرستان خود نیز مجری و مطیع قانون باشند.

امام‌جمعه پل‌دختر به سقوط هواپیمای ای‌اتی آر 500-72 متعلق به هواپیمایی شرکت آسمان اشاره کرد و گفت: این هواپیمایی مسافربری که صبح روز یکشنبه از تهران به مقصد یاسوج در حرکت بود از دید رادار خارج شد و در حوالی سمیرم سقوط کرد.

وی با تسلیت به جان‌باختگان این حادثه افزود: در پی این حادثه دل‌خراش تمام سرنشینان این هواپیما کشته شدند و از همه مسئولان متولی امر می‌خواهیم که با دقت نسبت به این مسئله به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

حجت‌الاسلام سوری به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و روز بزرگداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در سال‌های نخست انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش‌وپرورش در سال 1359 شمسی اقدام به تأسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس کردند و هدف آن‌ها این بود که دانش آموزان با ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های آشنا و در این راه تربیت شوند.

وی با بیان این‌که ارزش کار تربیتی بسیار بالا است افزود: شهید رجایی مربیان امور تربیتی را سربازان انقلاب آموزش‌وپرورش نامید که ارزش کار تربیتی در کلام امام راحل به‌طور کامل روشن و هویداست و اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی‌خورد.

امام‌جمعه پل‌دختر گفت: بنابراین نهاد آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک نهاد تربیتی و پرورشی باید به وظایف خود به‌خوبی عمل کند.

انتهای پیام/