گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۴۷
شناسه : 52594
تاریخ : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
تصاویر تصادف وحشتناک در تازه آباد کوهدشت بر اثر کم اهمیتی مخابرات کوهدشت/اعزام فوری راننده به بیمارستان تصاویر تصادف وحشتناک در تازه آباد کوهدشت بر اثر کم اهمیتی مخابرات کوهدشت/اعزام فوری راننده به بیمارستان

به گزارش کانون سبحان به نقل از وهار، دریچه یکی از کانال های شرکت مخابرات در بلوار ۲۴ متری شاهیوند تقریباً ده روز است که به سرقت رفته است! مدیر مسئول پایگاه خبری وهار به محض اطلاع این موضوع را به صورت تلفنی با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری در میان گذاشتند و ایشاان […]

به گزارش کانون سبحان به نقل از وهار، دریچه یکی از کانال های شرکت مخابرات در بلوار ۲۴ متری شاهیوند تقریباً ده روز است که به سرقت رفته است! مدیر مسئول پایگاه خبری وهار به محض اطلاع این موضوع را به صورت تلفنی با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری در میان گذاشتند و ایشاان در کمتر از ۵ دقیقه موضوع را از طریق همکارانش پیگیری نمود و طی تماس تلفنی اعلام نمود که این کانال مربوط به شرکت مخابرات می باشد.

در ادامه خبرنگار وهار بایت پیگیری و جواب به موقع مهندس فاضلیان به نیابت از مردم شهرستان کوهدشت، تشکر و قدردانی نمود.
این در حالی است که بلافاصله این موضوع توسط خبرنگار وهار به مسئول شرکت مخابرات شهرستان کوهدشت اطلاع داده شد و ایشان قول پیگیری و اقدام به موقع دادند. اما متأسفانه ساعاتی پیش کم اهمیتی مسئول مربوطه منجر به یک تصادف وحشتناک در بلوار ۲۴ متری شاهیوند شد.

جالب است بدانید بعد از این اتفاق ناگوار وقتی با مسئول شرکت مخابرات تماس گرفتیم؛ در جواب گفتند درپوش کانال را از استان سفارش داده ایم و مردم را دعوت به سرعت مجاز نمودند!!!

آن چه در ادامه مشاهده می کنید صحنه های تلخ و ناگواری از تصادف بلوار ۲۴ متری شاهیوند می باشد که علیرغم عمل کردن ایربک پراید یک نفر را راهی بیمارستان نمود.

امیدواریم مسئولین محترم در اولین فرصت به این گزارش جواب مکتوبی و در شأن مردم بدهند.

عکس و خبر: حسین ناصری