گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۲۴
شناسه : 52605
تاریخ : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
اسماعیل جمیاری «رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد»شد اسماعیل جمیاری «رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد»شد

اسماعیل جمیاری «رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد»شد.

مجمع انتخابات هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مجمع انتخابات هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مجتبی جوهری (رئیس فدراسیون پهلوانی و زور خانه ای) و سیدمحمد تقی علوی (مدیرکل ورزش و جوانان استان) در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه جاری در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مجمع اسماعیل جمیاری ضمن کسب ۱۶ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در این مجمع خلیلی دیگر کاندیدای این هیأت به نفع جمیاری انصراف داد.

اسماعیل جمیاری (مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد) است و در صورت اجرای وعده هایی که در مجمع داده است می تواند ورزش پهلوانی و زورخانه ای این استان را از این وضعیت نامناسب خارج و آینده خوبی را برای این ورزش رقم بزند.