گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۸:۱۱
شناسه : 52682
تاریخ : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
مانع‎تراشی برخی مسئولان سیاست‎زده در رفع مشکلات مردم رومشکان مانع‎تراشی برخی مسئولان سیاست‎زده در رفع مشکلات مردم رومشکان

  به گزارش  کانون سبحان  از رومشکان، حجت‎الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‎نیا  ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه رایحه ناخوشی از سوی برخی مسئولان سیاست‎زده به مشام می‎رسد که موجب مانع‎تراشی و ممانعت از رفع مشکلات مردم شده است.  وی خاطر نشان کرد: درصورتیکه این مسوولان به مانع‎تراشی‎های خود ادامه دهند، […]

 

به گزارش  کانون سبحان  از رومشکان، حجت‎الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‎نیا  ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه رایحه ناخوشی از سوی برخی مسئولان سیاست‎زده به مشام می‎رسد که موجب مانع‎تراشی و ممانعت از رفع مشکلات مردم شده است.

 وی خاطر نشان کرد: درصورتیکه این مسوولان به مانع‎تراشی‎های خود ادامه دهند، به همه مردم اعلام می‎کنیم که رفتاری انقلابی در مقابل آنان داشته باشند.

امام جمعه رومشکان بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی حوزه آب و کشاورزی این شهرستان تاکید و عنوان کرد: معضل فاضلاب در این منطقه یک مشکل اساسی است.

حجت‎الاسلام فاطمی‎نیا تصریح کرد: چرا در برخی نقاط محروم کشور بهترین امکانات موجود است، اما مردم شهرستان رومشکان از امکانات لازم محروم هستند؟

وی همچنین با قدردانی از فعالیت پرتلاش  برخی مسوولان شهرستان رومشکان بیان کرد: مدیران و مسوولان باید در بین مردم حضور داشته و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

امام جمعه رومشکان تاکید کرد: مردم همواره به انقلاب و اهداف و ارزش‎های آن پایبند بوده و هستند، از سویی پاسخگویی به مطالبات به حق آنان و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم از سوی مسوولان ضروری است، چرا که این مردم شایسته خدمت هستند.

حجت‎الاسلام فاطمی‎نیا در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب بر ضرورت حمایت از ایستادگی سوریه که همانا نقطه مقاومت و خط مقدم است، تاکید کردند.

وی تاکید کرد: حمایت ما از سوریه همانا حمایت از خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، چرا که اگر جبهه مقاومت قاطع باشد، دشمنان هیچ غلطی نمی‎توانند بکنند.

امام جمعه رومشکان سپس به شکست داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: فروپاشی حاکمیت خود خوانده داعش با ذلت تمام، پیروزی بسیار بزرگی برای جهان اسلام بود.

انتهای پیام/