گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱:۱۱
شناسه : 52699
تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
اجرای طرح آب‌رسانی به روستای قبر موسی کوهدشت در ابتدای سال آینده اجرای طرح آب‌رسانی به روستای قبر موسی کوهدشت در ابتدای سال آینده

بخشدار مرکزی کوهدشت از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای قبر موسی این شهرستان در ماه‌های نخست سال آینده خبر داد.

به گزارش کانون سبحان در کوهدشت، آرمان منصوری شامگاه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای قبر موسی این شهرستان عنوان کرد: دولت برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران روستاها در دست اقدام دارد.

وی اظهار داشت: روستای قبر موسی از جمله روستاهای کم برخوردار بخش مرکزی است که در بسیاری از شاخص‌های توسعه محروم بوده و از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

بخشدار مرکزی کوهدشت با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع عقب‌ماندگی‌های این روستا اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته و بر اساس برنامه پیش‌بینی شده آبرسانی به روستای قبر موسی در چهار ماهه اول سال ۹۷ انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به روستای قبر موسی از جمله اقدامات دیگر در راستای محرومیت زدایی از این روستا است که در مرحله برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار قرار دارد.

منصوری اجرای طرح هادی روستای قبر موسی را از دیگر اقدامات در دست پیگیری ذکر و خاطر نشان کرد: فاز اول اجرای طرح هادی این روستا در سال آینده و از محل اعتبارات دهیاری آغاز خواهد شد.

بخشدار مرکزی کوهدشت در پایان ضمن تشکر از تلاش نماینده پیگر مردم در مجلس و فرماندار  توانمند در راستای محرومیت زدایی از روستای قبرموسی قدردانی نمود.

 

انتهای پیام/