گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۱۹
شناسه : 52805
تاریخ : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
تصاویر درختکاری در کوهدشت با حضور رئیس منابع طبیعی شهرستان تصاویر درختکاری در کوهدشت با حضور رئیس منابع طبیعی شهرستان

به گزارش «کانون سبحان»؛ آيين درختكاري با حضور مسئولين منابع طبيعي، سازمان مردم نهاد آواي ارديبهشت، مديران و دانش آموزان دبيرستان دخترانه حضرت معصومه2 در منطقه داود رشيد در هفته منابع طبيعي برگزار شد. در اين مراسم آقاي صميمي عبدولي ضمن تبريك هفته منابع طبيعي به نقش و اهميت جنگلها و مراتع در زندگي بشر […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ آيين درختكاري با حضور مسئولين منابع طبيعي، سازمان مردم نهاد آواي ارديبهشت، مديران و دانش آموزان دبيرستان دخترانه حضرت معصومه2 در منطقه داود رشيد در هفته منابع طبيعي برگزار شد.

در اين مراسم آقاي صميمي عبدولي ضمن تبريك هفته منابع طبيعي به نقش و اهميت جنگلها و مراتع در زندگي بشر پرداختند و به تلاش شبانه روزي نيروهاي منابع طبيعي در جلوگيري از هر گونه تخلف اشاره نمودند و با يادآوري فرمايشات مقام معظم رهبري كه تك تك افراد جامعه بايستي در حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي مشارکت داشته باشند و به نقش درختان و پوشش گياهي. در جلوگيري از فرشايش خاك و ذخيره ابهاي زير زميني و به روش هاي عملي تكثير درختان بلوط پرداختند.در ادامه جهت ترويج و فرهنگ سازي اقدام به اموزش غرس نهال براي دانش آموزان نمودند .