گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲:۲۴
شناسه : 52814
تاریخ : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
حضرت زهرا (س) حلقه وصل رسالت و امامت است حضرت زهرا (س) حلقه وصل رسالت و امامت است

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام والمسلمین  ابراهیم طهماسبی در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) به‌عنوان حلقه وصل رسالت و امامت، یک وجود نورانی و بهشتی است. وی اظهار داشت: یکی از اسرار معراج این بود که پیامبر اکرم (ص) از میوه بهشتی میل […]

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام والمسلمین  ابراهیم طهماسبی در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) به‌عنوان حلقه وصل رسالت و امامت، یک وجود نورانی و بهشتی است.

وی اظهار داشت: یکی از اسرار معراج این بود که پیامبر اکرم (ص) از میوه بهشتی میل فرماید و نطفه حضرت زهرا (س) منعقد شود و نسل پیغمبر و امیر المومنین (ع) از وجود مبارکه حضرت زهرا (س) ادامه یابد.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان تأکید مقام معظم رهبری بر اینکه اشرافی گری و ارتجاع برای انقلاب بسیار خطرناک است اظهار داشت: هر نظام و مجموعه‌ای برای رشد هم احتیاج به بیان خدمات صورت گرفته دارد و هم احتیاج به نقد منصفانه، اگر نقد منصفانه در کار نباشد رشدی در کارها نخواهد بود.

وی افزود: ایشان فرمودند که نسل سوم انقلاب و جوانان به میدان بیایند و به لطف خدا جمهوری اسلامی قوی است ولی یکسری ضعف‌ها در کشور موجود است که بایستی برطرف شود.

 طهماسبی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران عنوان داشت: این وزیر حامل پیام آمریکایی‌ها بود، حضرت آقا در بیانات اخیر خود پاسخ خوبی دادند که شما چکاره اید که در مورد مسائل منطقه گفت‌وگو کنیم، شما اهل منطقه خاورمیانه‌اید؟! اگر ما خواستیم بیایم آمریکا، با شما مذاکره می‌کنیم.

وی اظهار داشت: سرنخ اصلی اغتشاشات اخیر در خارج کشور بود که دراویش را تحریک کردند و به خیابان کشاند.

وی ضمن بیان اینکه حفظ ارزش‌های اسلام بر عهده دولت اسلامی است، تصریح کرد: نکته اساسی این است که  برخی هنوز حقیقت اسلام را نفهمیده‌اند، عمامه به سر دارند و فکر لیبرالی دارند و القای این را دارند که چرا در مورد مسئله حجاب فشار می‌آوریم.

شایان ذکر است نماز جمعه این هفته کوهدشت به جهت بازسازی سایر شبستان‌های مسجد، در صحن جدید مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) که ابتدای سال آینده با حضور مسئولین کشوری افتتاح می‌شود، اقامه شد.

انتهای پیام/