گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۵۲
شناسه : 52895
تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
جوابیه روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت خطاب به عباداله گراوند عضو شورای شهر شهرستان جوابیه روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت خطاب به عباداله گراوند عضو شورای شهر شهرستان

به گزارش کانون سبحان، روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت در پی سخنان اخیر عبادالله گراوند عضو شورای شهر ،جوابیه ای صادر نمود که به شرح زیر می باشد: جناب آقای مهندس گراوند عضو شورای محترم شهر کوهدشت در خصوص بیان برخی موضاعات کذب و تامل برانگیز مطرح شده در فضای مجازی از سوی […]

به گزارش کانون سبحان، روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت در پی سخنان اخیر عبادالله گراوند عضو شورای شهر ،جوابیه ای صادر نمود که به شرح زیر می باشد:

جناب آقای مهندس گراوند
عضو شورای محترم شهر کوهدشت
در خصوص بیان برخی موضاعات کذب و تامل برانگیز مطرح شده در فضای مجازی از سوی جنابعالی روابط عمومی این بیمارستان در جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق و زحمات بی شاعبه و شبانه روزی کلیه پرسنل مجموعه درمان در مقام پاسخگویی بر آمد.
ابتدا از مدیران و ادمین های محترم این رسانه ها و کانال های تلگرامی استدعا داریم برای درج درد دل ها، عقده گشایی های شخصی افراد یا مقامات معذول شده و جذب مخاطب به “هر شکلی” ، از القابی مانند ” افشاگری و فساد ” استفاده نفرمایند چون بار حقوقی و قضایی دارد.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت ضمن ارج نهادن به انتخاب مردم محترم و زحمتکش این دیار و شرکت انتخابات شواری شهر ، انتخاب شما ، دیگر عزیزان منتخب و نیز تقدیر از زحمات عیان و آشکار دیگر اعضا محترم این شورای، یادآور می شویم که هیچ کدام از موضوعات و موارد مذکور در مرقومه شما ( بعنوان عضو شورای محترم شهر) جز شرح وظائف یک عضو شورای محترم شهر نبوده و نیست به همین دلیل این مرکز حق طرح شکایت و احقاق حق از جانب پرسنل خود را محفوظ می دارد.

پاسخگویی درخصوص اتهام های مطرح شده به بخش بهداشت شهرستان مربوط حوزه بهداشتی شهرستان است که درصورت صلاحدید ریاست محترم آن، در زمان خود پاسخ خواهد داد ولی ذکر دو مورد جهت روشن شدن افکار عمومی خالی لطف نخواهد بود
1_ جنابعالی عضو شواری شهر هستید یا شهرستان؟! کاش بجای زمان نهادن برای طرح چنین موضوعاتی که همگی خارج از حیطه و شرح وظائف یک عضو محترم شورای شهر است، آن را صرف همراهی و همکاری دیگر اعضا محترم شورای می نمودید. چون ایام نوروزی در پیش است و مهمان های نوروزی در حال ورود به این شهرستان هستند.
2_ این مشکلات که ذهن شما دوستان و نزدیکان را مکدر نموده است حاصل دست رنج مدیریت 25 ماهه ( از 39 ماه) شخص شماست و اگر قصوری وجود داشته است ابتدا از سوی جنابعالی ( مسئول واحد گسترش شبکه بهداشت) است.
درمورد بند ” ثبت بیهوشی” جنابعالی و را به ذکر دو موضوع سوق میدهیم
1_ تشخیص استفاده از بیهوشی و یا عدم استفاده از آن برای یک بیمار ، صرفا مربوط به تشخیص پزشک محترم بیهوشی است و در حوزه ذهن، خواست و مسئولیت هیچ شخص دیگری نیست.
2_ ثبت بیهوشی یا موارد مشابه ذکر شده در مرقومه “شخصی” جنابعالی در سیستم his این مرکز تحت نظارت دقیق ولحظه ای ناظرین محترم بیمه ( که کاملا مستقل از حوزه بهداشت و درمان هستند) می باشد و در صورت وجود چنین مواردی اقدام حذف و تایید آن می نمایند و در کنار این عزیزان، حوزه نظارتی دانشگاه در اجرای مر قوانین ذره ای ملاحظه و چشم پوشی نکرده و نمیکنند.
_ در خصوص ” شب 25 ام و …” لازم به ذکر است که سلامت و حفظ جان بیمار اولین اصل در حوزه درمان است، چنانچه چنین مواردی وجود داشته باشد تنها فردی که می تواند مجوز و مسئولیت این کار را بپذیرد، مسئول فنی یا همان رئيس بیمارستان است که در این مورد باید گفته شود که این مدیریت هیچگاه با چنین موردی برخورد نکرده و چنانچه پیش بیاید بخاطر حفظ جان بیمار از هیچ کار یا مسئوليتی شانه نخواهیم کرد.

جایز است، از فرصت بوجود آمده استفاده نموده، زحمات بی شاعبه همکارانم در این بخش پر از استرس ( اتاق عمل) و دیگر بخش ها، تقدیر و تشکر می نمایم

همکار محترم:
جنابعالی بهتر از دیگران در جریان کمبود پزشک در رشته مختلف در سراسر کشور هستید خصوصا در مناطق محروم پس بند مذکور ” متخصص گوش، حلق و بینی” از رشته هایی است که پذیرش کم به تبع آن خروجی کمتری دارد.

_ جناب آقای گراوند:
مراجعه بیمار به مطب شخصی و انجام تعیین لنز تحت نظارت این مدیریت نبوده و اگر چنین مواردی وجود دارد مراجعین عزیز میتوانند به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت مراجعه تا رسیدگی بعمل آید.

در آخر ضمن تقدیر از تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و بخصوص حوزه بهداشت و درمان که جنابعالی به عین و یقین مستحضرید، امیدواریم زحمات این حوزه مورد قبول خدا و خلق خدا باشد.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت