گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲:۰۵
شناسه : 53004
تاریخ : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
شیعه انگلیسی در صدد خراب نمودن چهره اسلام است شیعه انگلیسی در صدد خراب نمودن چهره اسلام است

امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: شیعه انگلیسی در صدد خراب نمودن چهره مقدس اسلام است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در جمع نمازگزاران جمعه  این شهرستان عنوان کرد: راه نجات همه ما تقوا و اطاعت از پروردگار است زیرا باعث می‌شود درهای خداوند بر روی شخص متقی گشوده شود.

وی گفت: ماباید جز فرصت‌‍سازان باشیم و از فرصت سوزی و فرصت‌طلبی دوری کنیم در سالی که گذشت جبهه مقاومت شجره خبیثه داعش را به لطف خداوند از بین برد.

امام جمعه‌کوهدشت سال 96 را سال موفقیت ایران دانست و تاکید کرد: ملت ایران در 22 بهمن امسال با وجود توطئه‌های رنگارنگ دشمنان راهپیمایی باشکوهی را برگزار کردند.

وی افزود: گاهی اوقات عدم دلسوزی‌ها و سوء مدیریت موجب مشکلاتی برای جامعه م‌ شود باید دانست طبق فرمایشات رهبر انقلاب راه نجات و پیشرفت کشور اقتصاد مقاومتی است.

طهماسبی در واکنش به تعرض فرقه شیرازی‌ها به سفارت ایران در انگلیس، عنوان داشت: امروز روز بیداری است باید جریانات را بشناسیم و هوشیار باشیم زیرا برخی بنام امام حسین(ع) به میدان می‌آیند تا چهره شیعه را خراب کنند که این جنگ نرم است.

وی گفت: متاسفانه ماموران انگلیسی در این قضیه عکس‌العمل نشان ندادند و بعدا مهاجمین را نیز آزاد نمودند.

امام جمعه کوهدشت در پایان با اشاره به آیه 34 سوره نمل، عنوان کرد: هر جایی که آمریکا می‌رود فساد و فتنه را نیز به همراه دارد اما  ایران در هر جایی که هست موجب عمران و آبادانی است.

انتهای پیام/