گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۵۳
شناسه : 53114
تاریخ : ۰۵ فروردین ۱۳۹۷
تقدیر از توجه ویژه مردم و مسئولان استانی در محکوم کردن اهانت اخیر/ لزوم اصلاح‌نامه مذکور به نحو مقتضی تقدیر از توجه ویژه مردم و مسئولان استانی در محکوم کردن اهانت اخیر/ لزوم اصلاح‌نامه مذکور به نحو مقتضی

مسئولان شهرستان کوهدشت از توجه ویژه مردم و مسئولان استانی در محکوم کردن اهانت اخیر نسبت به این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، در پی انتشار نامه توهین‌آمیز رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران نسبت به مردم شهرستان کوهدشت که پس‌ازآن با واکنش‌هایی مواجه شد امام‌جمعه، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس پیام مشترکی دومی را صادر نمودند.

متن  پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در روزهای گذشته و در فضای رسانه‌ای و مجازی شاهد انتشار نامه‌ای از اتحادیه اصناف مشاوران املاک تهران بوده‌ایم که احساسات مردم فهیم شهرستان کوهدشت را جریحه‌دار کرده و موجی از ناراحتی و عصبانیت در میان مردم این شهرستان به راه انداخته است.

نکته مثبت و امیدبخش این ماجرا این است که شخصیت‌های ملی و استانی مخصوصاً شخصیت‌های اهل شهرستان کوهدشت در هر رده و جایگاهی و با وحدت مثال‌زدنی به این حرکت نسنجیده و زننده صنف مشاوران املاک پایتخت واکنش نشان داده و خشم و انزجار خود را از این حرکت توهین‌آمیز و تفرقه‌انگیز اعلام نموده‌اند.

جا دارد از واکنش آحاد مختلف مردم و مسئولین به‌ویژه حضرت آیت‌الله میرعمادی نماینده معظم ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد و جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم لرستان، نمایندگان مجلس، فعالان مذهبی و سیاسی، اصحاب رسانه و … که در این اتفاق حساسیت نشان دادند صمیمانه سپاسگزاری و از اقدام مثبت فرماندهی محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین اتحادیه مشاوران املاک پایتخت تشکر می نمائیم ولی این اقدامات را کافی نمی‌دانیم و خواستار عذرخواهی رسمی و اصلاح‌نامه مذکور به نحو مقتضی هستیم.

در پایان لازم است بیان کنیم آمار جرائم در استان لرستان بخصوص در شهرستان کوهدشت بسیار پایین‌تر از نرم کشوری است و این نشان‌دهنده قانون مداری، فرهنگ غنی و اصیل مردم این خطه است و ما نباید با اقدامات نسنجیده زمینه سوءاستفاده افراد مغرض و منفعت‌طلب را محیا نمائیم.

توفیق، سعادت و سلامت همه شمارا از خداوند متعال خواستاریم.

ابراهیم طهماسبی (امام‌جمعه شهرستان کوهدشت)

نور محمد فردی بیرانوند (فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کوهدشت)

الهیار ملکشاهی (رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و نماینده مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی)

انتهای پیام/