گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۵۹
شناسه : 53489
تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
حمله نظامی به سوریه با پشتیبانی مالی عربستان سعودی اتفاق افتاد حمله نظامی به سوریه با پشتیبانی مالی عربستان سعودی اتفاق افتاد

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: حمله نظامی به سوریه با پشتیبانی مالی وهابیان عربستان سعودی اتفاق افتاد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، سردار حبیب‌الله توکلی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان عنوان کرد: روزهای گذشته جنود شیطانی سرزمین فداکار و مقاوم سوریه را با بیش از 100 موشک موردحمله و هجمه قرارداد.

وی افزود:ما و شما به‌عنوان مدافعان انقلاب اسلامی می‌دانیم بیشترین زخم از سلاح‌های شیمیایی را جمهوری اسلامی ایران خورده است همان‌هایی که در سنوات گذشته در جنگ تحمیلی ایران و عراق صدام را تجهیز کردند امروز به دلیل شکست‌های پی‌درپی در مقابل جبهه مقاومت و در شهر دوما غوطه شرقی، بهانه جدیدی را مطرح کردند و قبل از اثبات آن ناجوانمردانه به این کشور حمله نمودند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه این حرکات مردم سوریه را متحدتر و منسجم‌تر نموده است، اظهار داشت: شاهدیم نه‌تنها در منطقه ما بلکه در بیشتر کشورها، عموم مردم و انسان‌های آزاده از حرکت این سه کشور جنایت‌کار که با پشتیبانی مالی عربستان سعودی اتفاق افتاد مخالفت خود را اعلام نمودند که در ایام خجسته مبعث کام مردم مسلمان را تلخ نمودند.

وی گفت: برای ما واضح است که امروز اسرائیل جنایت‌کار در محاصره جبهه مقاومت اسلامی است از یک‌ طرف فلسطین و سوریه و از طرفی دیگر لبنان وجود دارد که کوچک‌ترین حرکت و تعرض و حمله‌ای به‌شدت توسط جبهه مقاومت اسلامی سرکوب خواهد شد.

وی ضمن بیان این‌که دوران بزن درو تمام‌شده است، تصریح کرد: هر حرکتی که امروز در منطقه اتفاق بیفتند مطمئنا با عکس‌العمل و اقدامات قاطع کشورهای جبهه مقاومت اسلامی واقع خواهد شد، سلاح‌هایی که در اختیار لبنانی‌ها، فلسطینی‌ها و سوریه هست به‌راحتی همه شهرهای رژیم اشغالگر قدس را می‌تواند با عملیات آتش باری هدف قرار دهد.

توکلی بیان کرد: مردم مسلمان در منطقه ما اراده نمودند که در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و توطئه رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و به این باور رسیدند که به‌غیراز مقاومت و ایستادگی چاره‌ای دیگری ندارند چون تمام سازش‌ها، قراردادها و تمام نشست‌هایی که در سنوات گذشته‌ صورت گرفته است هیچ‌گونه نفعی برای کشورهای منطقه نداشته است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که به‌واسطه داشتن رهبری آگاه، بصیر، حکیم و هوشمند پشتیبان جبهه مقاومت اسلامی هستیم و امروز این عزت و اقتدار در منطقه که برای انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده صرفاً به خاطر هدایت و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری است که توانسته همه کشورهای مقاومت اسلامی را در مقابل آمریکا، اسرائیل جنایت‌کار و توطئه وهابیان عربستان سعودی بسیج کند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در آستانه ورود به ماه مبارک شعبان هستیم خوش به سعادت کسانی که از ماه رجب بهره بردند و خودشان را برای حلول در ماه شعبان که مقدمه ورود به ماه رمضان است مهیا نمودند.

جانشین سپاه استان لرستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تا به امروز کارنامه درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است، عنوان کرد: شروع فعالیت سپاه از 23 بهمن 57 بود که اساس‌نامه آن به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت به تصویب رسید.

توکلی ضمن بیان اینکه سپاه در کارهای سازندگی و محرومیت‌زدایی ورود دارد، اظهار داشت: این نهاد فقط یک تشکیلات نظامی صفر نیست و برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی تأسیس‌شده است و هر جا هرکسی روبروی انقلاب ایستاد و زاویه پیدا کرد با برخورد سپاه مواجه خواهد شد.

وی گفت: از زحمات ارزشمند حقی زاده که 32 سال سالمانه و خالصانه خدمت کرده تجلیل می‌کنیم، این چند سال فرماندهی ایشان در شهرستان کوهدشت فقط بخشی از سنوات خدمت ایشان است زیرا ایشان در یگان رزم و گردان‌های عملیات نیز خدمات ارزشمندی برجای گذاشته است.

جانشین سپاه استان لرستان در پایان افزود: هرآن چه یک فرمانده انقلابی دارد در وجود شخصیت ایشان به‌صورت اکمل وجود داشت زیرا ایشان هم انقلابی هستند و هم از فرصت‌هایش خوب استفاده کرد از امروز برادر کونانی به‌عنوان سرپرست سپاه کوهدشت انجام‌وظیفه خواهند نمود از مردم، بسیجیان، پاسداران گران‌قدر، خانواده شهدا و مسئولین انتظار داریم ایشان را کمک کنید که این مسیر را پرحرارت‌تر پای‌کار بیایند و مأموریت‌های انقلابی سپاه را دنبال کنند.

انتهای پیام/