گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۰۳
شناسه : 53533
تاریخ : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
دهستان کوهدشت شمالی جز ۶۰ دهستان محروم کشور/ بسیج شمشیر برنده ولایت است دهستان کوهدشت شمالی جز ۶۰ دهستان محروم کشور/ بسیج شمشیر برنده ولایت است

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، نور محمد فردی بیرانوند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان عنوان کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری نمودند از سال 79 ایشان هرسالی را به یک نام خاص نام‌گذاری می‌کند اگر قدر مشترک […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، نور محمد فردی بیرانوند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان عنوان کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری نمودند از سال 79 ایشان هرسالی را به یک نام خاص نام‌گذاری می‌کند اگر قدر مشترک آن را تحلیل کنیم نقطه اشتراک آن مسائل اقتصادی است که نشان‌دهنده مهم بودن این مسئله بوده و عجیب است دشمن هم می‌خواهد از این موضع ضربه وارد کند.

وی اظهار داشت: ثابت‌شده است که زور دشمنان ازنظر نظامی به ما نمی‌رسد آنان از همان اول درصدد نابودی انقلاب بودند ولی حضور مردم و رهبری خردمندانه مقام عظمای ولایت و جان‌نثاری پاسداران عزیز موجب شد که راه به‌جایی نبرند.

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به تفاوت نام‌گذاری شعار امسال با سال‌های گذشته، اظهار داشت: امسال هم مسئولین و مردم جامعه مورد خطاب مقام عظمای ولایت بودند زیرا این شعار پرمعنا یک برنامه راهبردی برای نظام مقدس در سال جاری بوده که بایستی برنامه و اساس کار ما قرار گیرد.

 وی گفت: روحیه جهادی، تفکر بسیجی و اقدام انقلابی کارآمد سه عامل پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان است.

وی افزود: سپاه نور چشم انقلاب اسلامی و بسیج شمشیر برنده ولایت است اگر فداکاری این‌ها نبود به نظرتان می‌توانستیم با دست‌خالی در برابر دنیا ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی دقت کنیم، هر وقت در خصوص پدیده‌ای صحبت می‌کنیم و آن را به چالش می‌کشیم بایستی مشاهده کنیم بزرگان ما در مورد آن پدیده چه نظری داشته و چه فرمایشی نموده‌اند.

بیرانوند ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، تصریح کرد: هر امری که انقلاب اسلامی را به خطر می‌اندازد برای مقابله با آن سپاه همیشه پیش‌قدم بوده است در اعتراضات دی‌ماه سال گذشته کوهدشت و سایر نقاط کشور این عزیزان، اعضای شورای تأمین و بسیجیان با حضورشان درصحنه برای ایجاد امنیت نشان دادند که حافظ انقلاب اسلامی هستند.

وی در واکنش حمله نظامی اخیر به کشور سوریه عنوان کرد: مفتخریم پس از 40 سال هم چنان شاهد اقتدار ایران در دنیا هستیم، در روزهای اخیر سه کشور عضو دائم سازمان ملل آمریکا، انگلیس و فرانسه بدون مجوز شورای امنیت و بدون تحقیق به کشوری مستقل، قانونی و دارای هویت سیاسی با 103 موشک کروز شلیک می‌کند که طبق گزارش مرکز سامانه‌ای موشکی سوریه 71 موشک رهگیری و منهدم شده و تلفات جانی برجای نگذاشت.

وی افزود: این کشورها درصدد این بودند که پیروزی مردم سوریه در دوما را به شکست تبدیل کنند، ولی کور خواندند همین شلیک موشک‌ها باعث افتخار سوریه و افتضاح این سه کشور شد.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: دنیا امروز هوشیار است بایستی قدر شهدا را بدانیم این شهر دارای بیش از ۵۰۰ شهید و سرداران عزیزی از گردان‌های محبین و عاشورا را تقدیم جامعه نموده است که مایه افتخار می‌باشند که باید قدرشان را دانست.

وی افزود: یک خیابان را به نام شهید کوهدشتی مدافع حرم نام‌گذاری نموده‌ایم که نشان دهیم راه وی ادامه دارد و مردم قدر جان‌فشانی این شهید در دفاع از حریم ولایت و حضرت زینب (س) را می‌دانند.

وی ادامه داد: سال گذشته 7 یادواره شهدا داشتیم که یادواره ۶۸ شهید ارتش نیز برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار کوهدشت ضمن بیان اینکه خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: در آینده نزدیک توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گلزار شهدای کوهدشت مسقف و نورپردازی شده و مزار شهدای گمنام نیز ساماندهی خواهد شد.

وی گفت: اگر امروز شهدا در بین ما نیستند بایستی راه و اهداف آنان مدنظر ما باشد چون مایه پیروزی و تداوم آن در ما خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه ۶۰ دهستان محروم در کشور وجود دارد، یادآور شد: دهستان کوهدشت شمالی برابر شاخص‌های محرومیت، جز 60 دهستان محروم کشور است که الحمدالله سپاه با حضورش در بخش توسعه و عمران در این منطقه به جهت رفع محرومیت در حال تلاش است.

فرماندار کوهدشت در پایان عنوان داشت: از سرهنگ حقی زاده که در این مدت باتدبیر، درایت و احساس مسئولیت در تمام مسائل حضور چشمگیر داشته تشکر می‌کنم و برای سرهنگ کونانی که از افسران جوان و دارای تفکر بسیجی و روحیه انقلابی بوده و نیز متعلق به این شهرستان است آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/