گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۴۰
شناسه : 54276
تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
بارش باران تردد به دهستان کوهدشت شمالی را مختل کرد/احداث پل کوره دشت نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار بارش باران تردد به دهستان کوهدشت شمالی را مختل کرد/احداث پل کوره دشت نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار

بارش شدید باران مسیر دسترسی به دهستان شمالی کوهدشت را مختل کرد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، وقوع سیلاب براثر بارش اخیر باران تردد را در برخی نقاط عشایری دهستان کوهدشت شمالی مختل نموده است.

در همین راستا آرمان منصوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از کوهدشت، عنوان کرد: رفت‌وآمد در مسیر پایین‌دست قبرستان چراغان به سمت روستای همیان براثر بارندگی اخیر مختل شده است زیرا آب نمایی که در آن محل وجود دارد با بارش شدید باران آب جاری روی زمین را به سمت رودخانه سیمره هدایت می‌کند به‌طوری‌که این آب بر روی قسمتی از جاده عبور می‌کند.

بخشدار مرکزی کوهدشت در ادامه با اشاره‌ای به وضعیت ساخت پل کوره دشت، اظهار کرد: مناقصه ساخت این پل که راه دسترسی به 53 روستای عشایری بوده با اعتبار 700 میلیون تومان برگزار و به پیمانکار موردنظر واگذار شده است که در روزهای آینده پس از مساعد شدن آب‌وهوا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود:تا کنون هیچ‌گونه خسارتی نداشتیم و این آب که روی قسمتی از جاده در جریان است پس از قطع بارندگی فروکش می‌کند که درصدد هستیم مشکل این مسیر را رفع کنیم.

انتهای پیام/