گروه : عمومی
ساعت : ۱۰:۱۵
شناسه : 54549
تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
اهم فعالیت های موکب زائران حسینی شهرستان کوهدشت در دو سال اخیر اهم فعالیت های موکب زائران حسینی شهرستان کوهدشت در دو سال اخیر

  به گزارش روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت : ✅ امروز سه شنبه مورخه ۲۵ /۲/ ۱۳۹۷طی مراسمی که در دفتر امام جمعه محترم شهرستان جهت تجلیل از خادمان موکب زائران حسینی صورت گرفت . ♦️جناب آقای حاجی رضا درویشی ریئس شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت در این مراسم با اشاره به فعالیت […]

 

به گزارش روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت :
✅ امروز سه شنبه مورخه ۲۵ /۲/ ۱۳۹۷طی مراسمی که در دفتر امام جمعه محترم شهرستان جهت تجلیل از خادمان موکب زائران حسینی صورت گرفت .

♦️جناب آقای حاجی رضا درویشی ریئس شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت در این مراسم با اشاره به فعالیت های ملی و مذهبی هیئات در طول سال و همچنین در ایام اربعین همه ساله فعالیت داشته و خوشبختانه در دوسال اخیر شورای هیئات مذهبی با همکاری هیئات مذهبی شهرستان در ایام اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) با احداث موکب زائران حسینی دراین شهرستان خوشبختانه خدمات بسیار خوبی در موکب ارائه نموده که به جرأت می توان گفت در سطح استان (وحتی کشور) بی نظیر بوده است.

♦️که این خدمات نشان از اعتقادات عمیق مردم مؤمن و ولایی این شهرستان به اهل بیت و حضرت ابا عبدالله حسین ( ع) می باشد که جای خرسندی و افتخار است به چنین مردمانی مهمان نواز و با اصالت این دیار.

♦️از جمله خدماتی که انجام گرفته در موکب زائران حسینی شهرستان کوهدشت در دو سال اخیر به شرح زیر می باشد:

۱- خدمات رایگان مکانیک خودرو
۲- خدمات رایگان عیب یابی برق خودرو
۳-ماساژ درمانی ( رایگان )
۴-حجامت درمانی ( رایگان)
۵- اسکان زائران حسینی
۶- دادن دو وعده غذا ی ظهر وشام
۷- یک وعده صبحانه
۸- دادن شیر و خرما وچای
۹- دادن شلغم به زائران در هنگام سرما در شب
۱۰- خدمات پرسنل زحمت کش ۱۱۵
وغیره……………..

♦️ تمام این خدمات بصورت ۲۴ ساعته در شبانه روز درموکب زائران حسینی شهرستان کوهدشت به مدت دوهفته صورت گرفته ،
در پایان مراسم از خادمان موکب زائران حسینی در شهرستان تجلیل به عمل آمد.

? روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت

@shoramazhabi41