گروه : حوادث » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۱۳
شناسه : 54977
تاریخ : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
تصادف مرگبار در محور خرم‌آباد به کوهدشت تصادف مرگبار در محور خرم‌آباد به کوهدشت

به گزارش کانون سبحان، میرزایی، فرمانده عملیات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: با اطلاع رسانی به آتش‌نشانی خرم‌آباد مبنی بر تصادف رخ‌به‌رخ یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه پراید در محور خرم‌آباد به کوهدشت حوالی روستای گیلوران، تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ و ایستگاه امداد سازمان سریعاً به محل اعزام شد. وی افزود: […]

به گزارش کانون سبحان، میرزایی، فرمانده عملیات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: با اطلاع رسانی به آتش‌نشانی خرم‌آباد مبنی بر تصادف رخ‌به‌رخ یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه پراید در محور خرم‌آباد به کوهدشت حوالی روستای گیلوران، تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ و ایستگاه امداد سازمان سریعاً به محل اعزام شد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پس از رسیدن اقدام به خارج کردن محبوسین حادثه و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس جهت انتقال به بیمارستان نموده و جسد فرد فوت‌شده که از سرنشینان خودرو پراید بود تحویل عوامل آرامستان شد. در این حادثه یک نفر کشته و چهار مصدوم شدند.

وی افزود؛ در ادامه با ایمن‌سازی خودرو‌های حادثه‌دیده و پاک‌سازی محیط حادثه از به وجود آمدن حوادث احتمالی بیشتر جلوگیری به عمل آمد.
علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/د