گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۹:۴۷
شناسه : 54984
تاریخ : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
کتک زدن معلم رومشکانی توسط پدر یک دانش آموز/عدم رسیدگی دستگاه‌های متولی به حادثه +جزئیات کتک زدن معلم رومشکانی توسط پدر یک دانش آموز/عدم رسیدگی دستگاه‌های متولی به حادثه +جزئیات

درگیری پدر دانش‌آموز رومشگانی با معلم فرزندش تا کنون از سوی دستگاه‌های متولی مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

پرویز بازوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به جزئیات درگیری والدین پسر دانش‌آموز با مدیر مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز از توابع شهرستان رومشگان، اظهار داشت: اواخر ماه اردیبهشت بود که هفت نفر از دانش‌آموزان اقدام به شکستن شیشه‌های مدرسه نوساز بعثت نمودند.

وی خاطرنشان کرد: از دانش‌آموزان خاطی خواسته شد که هر کدام به عنوان جریمه عین شیشه‌های شکسته‌شده و نه هزینه آن را تحویل مدرسه دهند.

مدیر مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز رومشگان با بیان اینکه متاسفانه والدین یکی از دانش‌آموزان خاطی در حین برگزاری امتحان با او درگیر می‌شود، افزود: روز سوم خردادماه جاری در حالی که در مدرسه مشغول برگزاری امتحانات پایان سال بودیم یکی از والدین با مشت و لگد به من حمله‌ور شد و از ناحیه چشم، پهلو راست و گوش سمت چپ مرا مجروح کرد.

بازوند تصریح کرد: پس از این اتفاق با پلیس 110 تماس گرفته شد و پس از تنظیم شکایت در حضور نیروهای انتظامی امتحانات را ادامه دادیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌های بسیار از طریق دادگستری و بخش اداری آموزش‌وپرورش شهرستان رومشگان اما  پس از گذشت دو هفته هنوز هیچ‌گونه اقدام موثری صورت نگرفته است.

بازوند گفت: انتظار داریم مسوولان آموزش‌وپرورش استان به ماجرا ورود پیدا کرده و با خاطیان برخورد کنند، ضمن اینکه قصد دارم از طریق وزارت‌خانه نیز پیگیر شوم.

 

 

انتهای پیام