گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۲۹
شناسه : 54993
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
روز قدس روز حمایت از اسلام است روز قدس روز حمایت از اسلام است

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: روز قدس روز حمایت از اسلام است و امسال نیز طبق فرمایش اخیر مقام معظم رهبری با سال‌های دیگر متفاوت است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، نور محمد فردی بیرانوند ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس این شهرستان عنوان کرد: روز جهانی قدس فرصتی است که مسلمانان جهان تنفر و انزجار خود را در محکومیت جنایات رژیم خون‌خوار صهیونیستی به دنیا نشان دهند.

وی افزود: روز قدس روز حمایت از اسلام بوده و امسال نیز طبق فرمایش اخیر مقام معظم رهبری با سال‌های دیگر متفاوت است و ما امروز مفتخریم که مردم انقلابی و ولایت مدار همانند روزهای اول انقلاب با مشت‌های گره‌کرده در این راهپیمایی باشکوه یک حضور ناگسستنی از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هفتادسال پیش اولین کشوری که در دنیا اسرائیل را به رسمیت شناخت آمریکا بود و الآن نیز اولین کشوری که سفارتش را از تل‌آویو به قدس انتقال داد آمریکا بود، ننگ بر این کشور باد که در جنایات رژیم صهیونیستی که هفتادسال مردم بی‌دفاع فلسطین را به خاک و خون کشانده و اخیراً نیز یک پرستار بین‌المللی را شهید کرده‌اند شریک است.

فرماندار شهرستان کوهدشت اظهار داشت: تمدید و تقویت پیمان مردم با مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان استکبار است و مردم ما روزبه‌روز این پیمان را مستحکم‌تر خواهند کرد.

وی در ادامه به مساله برجام اشاره کرد و گفت: در مسئله خروج غیرقانونی آمریکا از برجام به‌غیر از اسرائیل و عربستان هیچ کس از آمریکا حمایت نکرد که این خود حقانیت ما را برای دنیا ثابت کرده است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم درصحنه هستند و از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و گوش‌به‌فرمان ولایت هستند جمهوری اسلامی ایران همانند آفتاب تابان در دنیا می‌درخشد.

وی تصریح کرد: مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند زیرا همیشه در همه صحنه‌ها حضور دارند و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند،لذا خدمت به این مردم برای مسئولین یک نعمت بزرگ است.

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به اینکه شهرستان در بحث آب شرب و کشاورزی دچار کمبود است، اظهار داشت: سال گذشته ۷ میلیارد تومان در کوهدشت هزینه شده است و تعدادی چاه آب شرب نیز حفر و جایگزین شده است و به عبارتی در میان‌مدت مشکل آب کوهدشت را حل نموده‌ایم که ۱۵ میلیارد تومان نیز در این راستا هزینه شده است.

وی افزود: در بحث گازرسانی اقدامات خوبی صورت گرفته است به‌طوری‌که 19 روستا سال گذشته به‌طور کامل گازرسانی شدند و اخیراً نیز گازرسانی به بخش درب گنبد را در دست اجرا و اقدام داریم.

 بیرانوند با بیان اینکه آسفالت جاده منتهی به منطقه شیرز در دست اقدام است، گفت: تا پایان شهریور یازده کیلومتر از پروژه چهار خطه کوهدشت به خرم‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید و پنج کیلومتر باقیمانده نیز تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

 وی ضمن اشاره به شروع عملیات اجرایی سد معشوره عنوان داشت: ساخت سه باب کتابخانه در دست اقدام است و هم‌چنین تسهیلات اشتغال پایدار خوبی داریم و اقداماتی نیز انجام‌شده است.

انتهای پیام/