گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۸:۳۲
شناسه : 54997
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
فلسطین محور وحدت دنیای اسلام است/هدف آمریکا حذف بساط هسته‌ای ایران و فشار اقتصادی بر ملت می باشد فلسطین محور وحدت دنیای اسلام است/هدف آمریکا حذف بساط هسته‌ای ایران و فشار اقتصادی بر ملت می باشد

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: هدف آمریکا و دشمنان حذف بساط هسته‌ای ایران و فشار اقتصادی، روانی و عملی بر روی ملت است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت روز قدس عنوان کرد: کشور فلسطین مقدس بوده و سرزمین انبیاء الهی است.

وی افزود: رأس کارهای حضرت امام (ره) از همان سال‌های 41 بحث اسراییل و قدس بود.

امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امسال نشان دادند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید در مقابل یک‌مشت نژادپرست خطرناک همچون آمریکا و اسرائیل کوتاه آمد زیرا در دنیا جنایت و فتنه‌گری می‌کنند.

وی گفت: فلسطین محور وحدت دنیای اسلام است و سخن جمهوری اسلامی این دست که انتخابات مردمی و سالم در این کشور انجام شود.

وی یادآور شد: امروز تمام کشورها در حال بیداری هستند، امام خمینی (ره) فرمود روز فلسطین روز بسیج عمومی اسلام است.

طهماسبی با بیان اینکه بایستی برنامه‌های دشمن را بشناسیم عنوان داشت: هدف آمریکا و دشمنان حذف بساط هسته‌ای ایران و فشار اقتصادی، روانی و عملی بر روی ملت است زیرا ایران امید مستضعفان جهان است.

وی راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی برشمرد و تأکید کرد: امروز روزی نیست که کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهیم زیرا در این صورت خیانت به قرآن، شهدا و اسلام است.

طهماسبی گفت: آمریکا ترسیده است زیرا در خاورمیانه جایی ندارند و نقشه‌هایش در همه‌جا شکست‌خورده و مورد نفرت همگان است.

وی در پایان افزود: کشور ما در بهترین وضعیت به سرمی برد و دنیا از ایران حساب می‌برد و هم‌چنین دولت و ملت پشت سر حضرت آقا در حال حرکت روبه‌جلو است.

انتهای پیام/