گروه : عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۱۳
شناسه : 55085
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
تصاویر آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان 97 کوهدشت تصاویر آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان 97 کوهدشت

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت روز قدس عنوان کرد: کشور فلسطین مقدس بوده و سرزمین انبیاء الهی است. وی افزود: رأس کارهای حضرت امام (ره) از همان سال‌های ۴۱ بحث اسراییل و قدس بود. امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت روز قدس عنوان کرد: کشور فلسطین مقدس بوده و سرزمین انبیاء الهی است.

وی افزود: رأس کارهای حضرت امام (ره) از همان سال‌های ۴۱ بحث اسراییل و قدس بود.

امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امسال نشان دادند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید در مقابل یک‌مشت نژادپرست خطرناک همچون آمریکا و اسرائیل کوتاه آمد زیرا در دنیا جنایت و فتنه‌گری می‌کنند.

وی گفت: فلسطین محور وحدت دنیای اسلام است و سخن جمهوری اسلامی این دست که انتخابات مردمی و سالم در این کشور انجام شود.

وی یادآور شد: امروز تمام کشورها در حال بیداری هستند، امام خمینی (ره) فرمود روز فلسطین روز بسیج عمومی اسلام است.

طهماسبی با بیان اینکه بایستی برنامه‌های دشمن را بشناسیم عنوان داشت: هدف آمریکا و دشمنان حذف بساط هسته‌ای ایران و فشار اقتصادی، روانی و عملی بر روی ملت است زیرا ایران امید مستضعفان جهان است.

وی راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی برشمرد و تأکید کرد: امروز روزی نیست که کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهیم زیرا در این صورت خیانت به قرآن، شهدا و اسلام است.

طهماسبی گفت: آمریکا ترسیده است زیرا در خاورمیانه جایی ندارند و نقشه‌هایش در همه‌جا شکست‌خورده و مورد نفرت همگان است.

وی در پایان افزود: کشور ما در بهترین وضعیت به سرمی برد و دنیا از ایران حساب می‌برد و هم‌چنین دولت و ملت پشت سر حضرت آقا در حال حرکت روبه‌جلو است.