گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۱۹
شناسه : 55225
تاریخ : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سه کشتی‌گیر لرستانی صاحب مدال جهانی شدند/ناداوری روس‌ها در فینال مسابقات سه کشتی‌گیر لرستانی صاحب مدال جهانی شدند/ناداوری روس‌ها در فینال مسابقات

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان از درخشش کشتی گیران لرستانی در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه خبر داد.

ابراهیم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان  ، گفت:کشتی‌گیران لرستانی در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی ناشنوایان خوش درخشیده و صاحب مدال جهانی شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران با یک وزن کمتر به مسابقات رفت،  عنوان کرد: یکی از کشتی‌گیران تیم از پرواز جا ماند و با دو ورزشکار آسیب‌دیده نسبت به دو تیم بالای جدول 25 امتیاز کم داشتیم، اما خوشبختانه توانستیم با کسب چهار مدال نقره و چهار مدال برنز بر سکوی سوم جهان بایستیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان تاکید کرد: از لرستان مهدی رستمی در وزن 72 کیلوگرم و پویا رضایی امرایی در وزن 55 کیلوگرم کشتی خوبی به نمایش گذاشتند و با راه‌یابی به فینال مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی صاحب مدال نقره شدند،هم‌چنین در وزن 87 کیلوگرم شاهین حسین‌زاده به مدال برنز رسید.

نوری با انتقاد از ناداوری‌ها در این دوره از مسابقات اظهار داشت: روس‌ها با ناداوری در قبال ورزشکاران ایرانی دو طلای قطعی را از دست ما درآوردند، وگرنه می‌توانستیم نتیجه‌ بهتری کسب کنیم.

گفتنی است، هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان را عبدالله عزیزپور به‌ عنوان سرمربی و ابراهیم نوری و محمود بیگی‌زاده به‌ عنوان مربی که هر سه لرستانی هستند، بر عهده داشتند.

وی در پایان از طالب نعمت پور  که از قهرمانان جهانی کشتی ایران محسوب می شود و هم اکنون  مدیر فنی تیم ملی است تشکر نمود.

انتهای پیام/