گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۲۳
شناسه : 55237
تاریخ : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
پیشرفت ۷۰ درصدی طرح هادی روستای چنار علیا پیشرفت ۷۰ درصدی طرح هادی روستای چنار علیا

بخشدار مرکزی کوهدشت از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح هادی روستای چنار علیا این شهرستان خبر داد.

آرمان منصوری در حاشیه بازدید از روستای چنار علیا در گفت‌وگو با کانون سبحان از کوهدشت، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد ریال، اجرای طرح هادی روستای چنار علیا به میزان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: از محل اعتبارات دهیاری روستای چنار علیا مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است که حاصل آن اجرای ۲۲۰ متر کانال سنگی و نزدیک به ۴۰۰ متر جدول گزاری نهری و کانیوا بوده است.

بخشدار مرکزی کوهدشت خاطرنشان کرد: طی ماه آینده نیز به میزان ۲۵۰ متر جدول‌گذاری کانیوا توسط دهیاری انجام خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در راستای تکمیل طرح هادی روستا، نسبت به آسفالت معابر اقدام خواهد نمود که از این بابت از مدیرکل بنیاد مسکن استان و مدیر بنیاد مسکن شهرستان قدردانی می‌کنیم.

 

شایان ذکر است بسیاری از روستاهای شهرستان کوهدشت با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند که اجرای طرح هادی گامی مهم در راستای حل این مشکلات است.

از آنجایی که حدود 39 درصد جمعیت لرستان در روستاها زندگی می‌کنند ضرورت دارد که مسوولان نسبت به فراهم نمودن امکانات و رفع مشکلات موجود در روستاها اهتمان لازم را داشته باشند تا بلکه جلوی روند مهاجرت روستا به شهر گرفته شود.

انتهای پیام/