گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲۰:۴۹
شناسه : 55479
تاریخ : ۰۱ تیر ۱۳۹۷
قوه قضائیه از ورود به بازی‌های سیاسی و جنجال‌ها پرهیز کند / لزوم مهار گرانی و تنظیم بازار قوه قضائیه از ورود به بازی‌های سیاسی و جنجال‌ها پرهیز کند / لزوم مهار گرانی و تنظیم بازار

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: انسان بایستی به سمت دین حرکت کند و نسبت به حفظ دین حریص بوده و حقیقت آن را بشناسد زیرا اگر جامعه متدین نباشد و به‌سوی دین نرود حکومت دینی بر آن سنگین خواهد بود. وی نامه اخیر […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: انسان بایستی به سمت دین حرکت کند و نسبت به حفظ دین حریص بوده و حقیقت آن را بشناسد زیرا اگر جامعه متدین نباشد و به‌سوی دین نرود حکومت دینی بر آن سنگین خواهد بود.

وی نامه اخیر برخی از اصلاح‌طلبان در مورد مذاکره با ترامپ را شرم‌آور خواند و گفت: عده‌ای اصلاح‌طلب تندرو، خیانت‌کار و انگشت‌شمار گفته‌اند که همانند کره شمالی با ترامپ مذاکره کنیم واقعاً ننگ‌آور است زیرا چنگال آمریکا آغشته به خون مظلومان است و این خیانت به خون شهدا است حتی سران اصلاح‌طلب به‌شدت این افراد را محکوم کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به لزوم مهار گرانی و تنظیم بازار اظهار داشت: منابع ارزی به‌اندازه کافی موجود است بایستی از افزایش غیرواقعی اجناس جلوگیری شود، حضرت آقا در روز عید فطر وظایف آحاد را مشخص کرد و فرمود جنگ امروز جنگ اقتصادی است.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه تأکید کرد: هفته قوه قضائیه حقیقتاً هفته عدالت نیز است این قوه مستقل است و بایستی داد مظلوم را بستاند و از ورود به بازی‌های سیاسی و جنجال‌ها پرهیز کند.

طهماسبی با اشاره با اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان داشت: مبلغین اسلامی ستارگان درخشان علم و فضلیت هستند و وظیفه دینی خود را انجام می‌دهد و حقایق را روشن می‌سازند.

وی اشاره‌ای به مسائل منطقه داشت و افزود: نیروهای آمریکایی در صحرای مابین سوریه و عراق محاصره‌شده‌اند این‌ها بایستی به فکر خروج سریع خودشان باشند و در مورد بندر الحدیده که راه یمنی‌ها بوده و به عروس دریای سرخ معروف است متأسفانه به‌شدت مورد هجوم آمریکا، فرانسه، انگلیس و عربستان است که با مقاومت سرسختانه و جانانه یمنی‌ها روبرو می‌باشند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مواد مخدر یک جنگ تمام‌عیار علیه کشور است یادآور شد: شهرستان در مورد شخصی که در بحث مواد مخدر دستگیرشده بود بسیار خوب عمل کرد اما وقتی‌که حکم اعدام وی به دیوان رفت او آزاد شد، این شخص واقعاً مفسد فی‌الارض می‌باشد نمی‌دانم چه دستی در کار است.

انتهای پیام/