گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۱:۵۶
شناسه : 55589
تاریخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۷
اولین دوره مسابقات روپایی قهرمانی کوهدشت برگزار شد+اسامی نفرات برتر و تصاویر اولین دوره مسابقات روپایی قهرمانی کوهدشت برگزار شد+اسامی نفرات برتر و تصاویر

صبح جمعه پانزدهم تیرماه ۱۳۹۷ اولین دوره مسابقات روپایی قهرمانی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، صبح جمعه پانزدهم تیرماه ۱۳۹۷ اولین دوره مسابقات روپایی قهرمانی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

این مسابقات برای اولین بار به صورت رسمی مطابق با آیتم های کشوری به همت رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان کوهدشت جناب آقای کریم دوستی و رئیس کمیته ورزشهای تفریحی و مهارتهای فردی و نمایش استان لرستان جناب آقای مجتبی آزادی فر برگزار شد.

این رقابتها با شرکت ۲۵ ورزشکار از تیمهای مختلف در دو رده سنی نوجوانان (زیر ۱۴ سال) و بزرگسالان (بالای ۱۴ سال) در سه آیتم در سالن شهدای مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

سرپرست فنی مسابقات را آقای مجتبی آزادی فر رکوددار و قهرمان روپایی کشور، داوری مسابقات را آقای نوید درویشی و مدیرت اجرایی مسابقات را آقای علی تنهافکر برعهده داشتند.

در پایان نفرات برتر؛ حکم، مدال و جوایز نقدی خود را طی مراسمی با حضور آقای کریم دوستی رئیس هیئت ورزشهای همگانی و آقای مرادی معاونت اداره ورزش و جوانان دریافت کردند.

نفرات برتر ب شرح ذیل می باشد:

رده سنی نوجوانان:

نفر اول( کامران نظری

نفرات دوم (یاسین صحرایی- کیارش مرادپور

نفرات سوم( رادمهر عبدی – حسین سیدپور خرمی

رده سنی بزرگسالان:

نفر اول ( امیرحسین دهقانی

نفر دوم ( بنیامین باقری

نفر سوم( احمدرضا آزادبخت

شایان‌ذکر است که به علت پتانسیل بالای نفرات برتر و حساسیت آیتم‌ها امتیازات بعضی از آن‌ها به هم نزدیک و نفرات برتر ب مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/