گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۹:۰۰
شناسه : 55814
تاریخ : ۲۲ تیر ۱۳۹۷
در جنگ وسیع اقتصادی پیروزی با جبهه حق است در جنگ وسیع اقتصادی پیروزی با جبهه حق است

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهدشت گفت: در جنگ وسیع اقتصادی پیروزی با جبهه حق است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: انسانی که حب دنیا دارد، دل و چشمش خواهد مرد و نیز عقلی برای او باقی نمی‌ماند و بجای اینکه عبد خدا باشد، عبد دنیا خواهند شد.

 

وی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل مجلس خبرگان رهبری این نهاد را از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مجلس خبرگان در آن برهه حساس که کشور در یک حالت سرگردانی به دلیل فقدان رحلت امام (ره) داشت، مجتهدین این نهاد با انتخاب جانشین وی، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.

 

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهدشت با اشاره به‌سالروز تشکیل بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: بهزیستی با حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه پس از انقلاب، کارنامه خوبی داشته است.

 

وی افزود: از ضروریات زندگی انسان، دوراندیش بودن او می‌باشد و یکی از این مصادیق بیمه تأمین اجتماعی است که ما خواستار فراگیر شدن این بیمه خواهیم بود.

 

سبحانی ضمن گرامیداشت تأسیس شورای نگهبان عنوان داشت: یکی از وظایف شورای نگهبان، نظارت بر قانون‌گذاری و نیز حسن اجرای انتخابات در کشور است.

 

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت‌نمایی ایران، حضور مردم در انتخابات می‌باشد و حیثیت جمهوری اسلامی درگرو انتخابات است.

 

وی افزود: زیرمجموعه‌های شورای نگهبان نباید در استان‌ها و شهرها به بهانه مصلحت سنجی، چشم روی‌هم بگذارند زیرا  بی‌اعتماد کردن مردم به انتخابات بدترین مفسده‌ها است.

 

سبحانی اشاره‌ای به مسائل کشور داشت و گفت: حجم وسیعی از مشکلات کشور در بحث اقتصاد مربوط به فشار از سوی خارجی‌ها است و به عبارتی می توان گفت وارد جنگ تمام‌عیار اقتصادی شده‌ایم که کمتر از جنگ نظامی نیست.

 

وی در پایان ضمن بیان اینکه مسئولین بایستی مردم را در مورد مسائل مختلف کشور در جریان بگذارند، افزود: ما هم‌اکنون در حال جنگ وسیع اقتصادی هستیم و آنچه ماندنی است حق می‌باشد و درنهایت پیروزی با ملت ایران است.

 

انتهای پیام/