گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۲:۰۸
شناسه : 55821
تاریخ : ۲۳ تیر ۱۳۹۷
نمایشگاه بزرگ حریم حورا در کوهدشت برپا می‌شود نمایشگاه بزرگ حریم حورا در کوهدشت برپا می‌شود

نمایشگاه عفاف و حجاب حریم حورا در شهرستان کوهدشت برپا خواهد شد.

 

 

زهرا خادمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از کوهدشت، عنوان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت، نمایشگاه «حریم حورا» و همایش «بِه دخت» روز یک‌شنبه بیست و چهارم تیر ۹۷ با حضور شخصیت‌های ملی، استانی و شهرستانی در محل موسسه به بانو واقع در میدان معلم، کوچه پیام دایر خواهد شد.

 

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۴ تیرماه تا ۳ مردادماه به مدت یازده روز در ساعات ۹ تا ۱۲ ظهر و ۱۹ تا ۲۳ شب دایر است که در طول این مدت در روز میلاد حضرت معصومه (س) به‌عنوان افتتاحیه و میلاد امام رضا (ع) به‌عنوان اختتامیه دو همایش داریم که در حاشیه آن از فعالان حوزه حجاب نیز تجلیل می‌شود.

 

دبیر اجرایی نمایشگاه حریم حورا با اشاره به فواید رعایت عفاف و حجاب در میان جامعه، اظهار داشت: بحث حجاب در قرآن و روایات بسیار مورد تأکید قرارگرفته شده است به‌طوری در این راستا اشخاصی که دارای پوشش عفیفانه هستند از عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس بالاتری برخوردار می‌باشند‌.

وی نشر و حفظ باورهای دینی در حوزه عفاف و حجاب و نهادینه‌سازی این امر مهم را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: در همایش‌هایی که در حاشیه نمایشگاه داریم از وجود شخصیت‌های ملی همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن دعایی دبیر کل جبهه عفاف و حجاب کشور و دکتر زینب اختری مؤلف برتر کشور در حوزه عفاف و حجاب بهره‌مند خواهیم شد.

خادمی با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از محصولات غرفه‌های نمایشگاه را کالاهای ایرانی تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: غرفه‌ها با موضوعات فرهنگی، آموزشی، تبلیغی، فروش محصولات ایرانی مانند چادر و مقنعه، روسری، صنایع‌دستی و سنتی، دوخت رایگان چادر با نذر حجاب و … در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت و روزانه نیز در نمایشگاه ۱۰ مسابقه برگزار و ۳۰ جایزه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/