گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۹:۵۰
شناسه : 55957
تاریخ : ۲۵ تیر ۱۳۹۷
برگزاری اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در کوهدشت+تصاویر برگزاری اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در کوهدشت+تصاویر

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، عصر امروز اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)  با سخنرانی آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان، در پارک مرحوم دلیجانی این شهرستان برگزار شد. شکوفه شیربندی دبیر اجرایی همایش در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با […]

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، عصر امروز اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)  با سخنرانی آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان، در پارک مرحوم دلیجانی این شهرستان برگزار شد.

شکوفه شیربندی دبیر اجرایی همایش در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با کانون سبحان در کوهدشت، عنوان کرد: طبق نص صریح علمای علم رجال در میان فرزندان امام موسی کاظم (ع) پس از امام رضا (ع) کسی در شرافت و فضیلت هم سنگ و همتا با فاطمه معصومه (س) نبود.

وی عصمت حضرت معصومه (س) را علت اصلی نام‌گذاری ایشان به معصومه دانست و اظهار داشت: امسال میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مصادف با سالروز حمله وحشیانه عوامل منحوس پهلوی به مسجد گوهرشاد و هتک حرمت به مردم و بانوان متدین است.

شیربندی ضمن بیان اینکه حجاب هدف اصلی هجمه دشمنان بر جامعه اسلامی است، تأکید کرد: هدف از این اجتماع بزرگ ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و مبارزه با فساد و تباهی است.

گفتنی است این اجتماع به همت بسیج جامعه زنان شهرستان کوهدشت و با همکاری حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)، حوزه علمیه خواهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره تبلیغات اسلامی، موسسه قرآنی نورالهدی، هیئت متوسلین حضرت زهرا (س) و هیئت محفل شهدای این شهرستان و با حضور پرشور مردم و مسوولان برگزار شد.