گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۵۲
شناسه : 56041
تاریخ : ۲۵ تیر ۱۳۹۷
لزوم تقویت تشکل‌های مردم نهاد بانوان محور در لرستان لزوم تقویت تشکل‌های مردم نهاد بانوان محور در لرستان

به گزارش کانون سبحان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، در آیین افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف شهرستان کوهدشت که یک‌شنبه، ۲۴ تیر برگزار شد، اظهارکرد: تشکل‌های مردم نهاد بانوان محور تقویت شوند. وی ضمن تقدیر از زحمات زهرا خادمی در برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف در شهرستان کوهدشت با بیان این‌که […]

به گزارش کانون سبحان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، در آیین افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف شهرستان کوهدشت که یک‌شنبه، ۲۴ تیر برگزار شد، اظهارکرد: تشکل‌های مردم نهاد بانوان محور تقویت شوند.
وی ضمن تقدیر از زحمات زهرا خادمی در برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف در شهرستان کوهدشت با بیان این‌که ایشان برنامه و پرتلاش هستند، خاطرنشان کرد: تفاوت عمده سمن‌ها با دستگاه‌های دولتی این است که در دستگاه‌ها کارها از بالا شروع می‌شود اما در تشکل‌های مردم نهاد کار از پایین شروع می‌شود.
خادمی با بیان این‌که سازمان‌های مردم نهاد دولت را به تصمیم‌سازی وادار کنند، اظهارکرد: سازمان مردم نهاد تحت مدیریت خانم خادمی مدرسه مخروبه را به یک مرکز نمایشگاهی را تبدیل به نمایشگاه کرده است و ما نیز آماده همکاری هستیم.
استاندار لرستان با اشاره به دیدار مردمی و افتتاح سیلوی ۵۰ هزار تنی ذخیره گندم شهرستان کوهدشت، ادامه داد: با بهره‌برداری از این سیلو ظرفیت سیلوهای شهرستان به صد هزار تن رسید.
وی با اشاره به این‌که در حوزه کار مساجد و خیّرین کوهدشت دو کار مهم انجام شده است به افتتاح مسجد شهرک امام(ره) با زیربنای هزار و ۶۰۰ متر اشاره کرد و گفت: مسجد صاحب‌الزمان محل برگزاری نمازجمعه شهرستان کوهدشت با اعتبار چهار میلیارد تومان توسط خیرین توسعه پیدا کرده بود به بهره‌برداری رسید.
خادمی در خصوص چهاربانده کردن جاده‌ کوهدشت گفت: این طرح به‌دلیل محدود بودن اعتبارات مطابق با زمان پیش نرفته و امسال ۲۳ میلیارد تومان برای آن اختصاص یافته است.

برپایی نمایشگاه «به‌بانو» گامی برای تحکیم خانواده

زهرا خادمی، مسئول برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف شهرستان کوهدشت در این مراسم با بیان این‌که افتتاحیه نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «به‌بانو» با حضور و مشارکت مردم بوده است، این نمایشگاه را بهانه خوبی برای تحکیم خانواده دانست و افزود: در حوزه بانوان ۱۸۶ نفر در ۴ عنوان تعریف شده، معرفی کرده‌ایم تا بتوان برای آنان کار تعریف کرد.
وی احداث پارک بانوان و بازارچه صنایع دستی را یک مطالبه عمومی دانست و گفت: با وجود بانوان توانمند و پای کار ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد.

انتهای پیام/