گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۰:۱۳
شناسه : 56071
تاریخ : ۲۸ تیر ۱۳۹۷
کشتی فرنگی جوانان ایران مقتدرانه بر بام آسیا نشست /دل‌انگیز: این موفقیت حاصل زحمات شبانه‌روزی بود کشتی فرنگی جوانان ایران مقتدرانه بر بام آسیا نشست /دل‌انگیز: این موفقیت حاصل زحمات شبانه‌روزی بود

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب ۶ مدال طلا، سه نقره و یک برنز مقتدرانه بر بام آسیا نشست.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه در شهر دهلی‌نو برگزار و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بااقتدار قهرمان رقابت‌های آسیایی در کشور هند شد.

 

روح‌الله دل‌انگیز مربی لرستانی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت‌وگوی تلفنی از دهلی‌نو با خبرنگار کانون سبحان، عنوان کرد: این موفقیت حاصل زحمات شبانه‌روزی کادر فنی، کشتی گیران و حمایت‌های فدراسیون کشتی در طول اردوی ۷‌ماهه برای آمادگی در مسابقات بود.

 

وی افزود: هدف بعدی حضور فعال و جدی در مسابقات جهانی کشور اسلواکی بوده که اواخر شهریورماه ۹۷ برگزار خواهد شد و دارای اهمیت زیادی برای فدراسیون و کادر فنی است.

 

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران ضمن اشاره به اینکه مسابقات با حضور ۱۵ تیم برگزار شد، اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار عالی بود چون تیم‌هایی همچون کره جنوبی، قزاقستان، هندوستان، قرقیزستان، ازبکستان، ژاپن و… باعث بالا رفتن سطح مسابقات شده بودند و با نفرات خوبی حضور یافته، ولی تیم ایران یک سر و گردن از حریفان آسیایی بالاتر بود و سایر کشورهای آسیایی این مورد برایشان مسجل شده است و این امر باعث شده بود که برای تیم‌های کشتی ایران ارزش بالایی قائل شوند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم کشتی فرنگی جوانان مقتدرانه با کسب ۶ مدال طلا، سه نقره و یک برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد که برای اولین بار در تاریخ کشتی جوانان ایران ده مدال در ده وزن گرفتیم.

 

انتهای پیام/