گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۹:۵۳
شناسه : 56153
تاریخ : ۲۹ تیر ۱۳۹۷
وزیر نیرو با سفر به کوهدشت مسئله سد معشوره را شفاف سازد/لزوم بازسازی شرایط اقتصادی کشور وزیر نیرو با سفر به کوهدشت مسئله سد معشوره را شفاف سازد/لزوم بازسازی شرایط اقتصادی کشور

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: وزیر نیرو با سفر به این شهرستان مسئله سد معشوره را شفاف سازد.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی  در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: نخستین قدم دین معرفت خداوند متعال و کمال معرفت نیز توحید است و انسان با این معرفت چهره خویش را روشن می‌سازد و با راه‌های خداشناسی آشنا می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم، اظهار داشت: هوشیاری در جنگ بسیار مهم است و اگر نقشه‌ای در دست نداشته باشیم شکست خواهیم خورد، بنابراین دولت بایستی کاری کند که مردم احساس نکنند دولت ضعیف است.

امام جمعه کوهدشت اشاره‌ای به تذکر اخیر مقام معظم رهبری خطاب به یکی از وزرای دولت داشت و افزود: دولت بایستی در چشم مردم مسلط بر امور باشد و در این راستا تلاش نماید زیرا امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم و احتیاج به بازسازی شرایط اقتصادی کشور داریم.

طهماسبی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای منزوی شدن نیست، مقام معظم رهبری به جد پیگیر مطالبات است و مسؤولان نیز بایستی هم گام باشند تا بر مشکلات پیروز شویم.

وی ضمن اشاره به اینکه دروغ‌گویی و پیمان‌شکنی آمریکا برای دنیا ثابت‌ شده است، تصریح کرد: اروپائیان اگر منافع ایران را تضمین کنند مذاکره با آنان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلی ندارد، ولی به نظر می‌رسد اروپا از جانب آمریکا در فشار است و در این راستا توانی از خود ندارد.

امام جمعه کوهدشت سفر ولایتی به روسیه در راستای مسائل اقتصادی را ابتکار مهم رهبری برشمرد و تأکید کرد: جهت تقویت پول ملی بایستی دلار را از مبادلات حذف کنیم.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در کشور عراق بین گروه‌های شیعی حرکت‌هایی شروع‌شده و در حال پیش روی به سمت خشونت است و پشت پرده این تحولات نیز عربستان سعودی بوده که در حال برهم ریختن اوضاع عراق است و بایستی گروه‌های شیعی در این راستا هوشیار باشند.

وی سپس در واکنشی تند خطاب به وزیر نیرو عنوان داشت: وزیر نیرو چرا برای بازدید و شفاف نمودن مسئله سد معشوره به کوهدشت سفر نمی‌کند، تا به حرف این مردم انقلابی و مؤمن که خواسته به حقی دارند گوش فرا دهد.

انتهای پیام/