گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۴:۱۹
شناسه : 56550
تاریخ : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
زلزله‌های کمتر از 5 ریشتر کشته ندارد/ عجله در فرار از منزل موجب مصدومیت می‌شود زلزله‌های کمتر از 5 ریشتر کشته ندارد/ عجله در فرار از منزل موجب مصدومیت می‌شود

به گزارش کانون سبحان، غلامرضا آقامیرزایی بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: پس از وقوع زلزله شب 4.1 ریشتری شب گذشته در کوهدشت به همراه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به محل حادثه رفته و پس از بررسی میدانی تمهیدات لازم را در نظر گرفتیم. وی افزود:  از هموطنان انتظار می‌رود […]

به گزارش کانون سبحان، غلامرضا آقامیرزایی بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: پس از وقوع زلزله شب 4.1 ریشتری شب گذشته در کوهدشت به همراه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به محل حادثه رفته و پس از بررسی میدانی تمهیدات لازم را در نظر گرفتیم.

وی افزود:  از هموطنان انتظار می‌رود در هنگام وقوع زلزله خونسردی خود را حفظ کرده و در کمال هوشیاری اقدامات لازم را در جهت حفظ سلامت خود و اعضا خانواده انجام دهند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تجربه نشان داده زلزله‌های کمتر از 5 ریشتر کشته و زخمی به دنبال ندارند اما برخی افراد به دلیل کم توجهی در زمان خروج از خانه مصدوم می‌شوند.

آقامیرزایی به شهروندان توصیه کرد خبرها را تنها از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کرده و به شایعات احتمالی توجه نداشته باشند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت نیاز با شماره تلفن‌های 24 ساعته 115 مرکز فوریت‌های پزشکی، 112 هلال‌احمر و 125 آتش‌نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/