گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۵۵
شناسه : 56649
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
افشای همکاری پهلوی و سعودی‌ها برای آشوب در ایران/ گفتمان شیعی، نفاق را از چهره منافقان برملا ساخت افشای همکاری پهلوی و سعودی‌ها برای آشوب در ایران/ گفتمان شیعی، نفاق را از چهره منافقان برملا ساخت

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: خانواده پهلوی اخیراً از وهابیان عربستان سعودی پول دریافت کرده است تا علیه اسلام ناب در ایران آشوب به پا کند.

به گزارش کانون سبحان، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در آئین رونمایی از کتاب شهید محمد آزادبخت در این شهرستان، بیان کرد: حقیقتاً شهدای ما نخبگان، فرهیختگان و فرزانگان جوامع بوده و متعلق به جهان بشریت هستند زیرا ظرفیت متراکم انسان‌های کمال‌یافته را برای مردم بازگو می‌کنند.

وی افزود: ما زنده‌بودن شهدا و تعلق آنان به‌تمامی زمان‌ها را همان‌طوری که قرآن مربوط به همه عصرها می‌باشد باور داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه جرأت، وقار، متانت، اعتمادبه‌نفس و حلیم بودن را از ویژگی‌های بارز این شهید محمد آزادبخت برشمرد و اظهار داشت: شهید حاج محمد در سن 18 سالگی علاوه بر اینکه پاسدار بودند، به‌عنوان مسئول حفاظت اطلاعات و نفر سوم لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) از اسرار، گفتار، پاسداران، مأموریت‌ها و… صیانت می‌کرد و هر زمانی که سردار نوری و بنده نبودیم اداره لشگر را بر عهده داشت.

وی  در ادامه با تاکید بر گرامی‌داشت یاد شهدا، گفت: شعرا، ادیبان و نویسندگان با قلم‌فرسایی خود می‌توانند در راستای آشکار نمودن شخصیت نهفته این شهید والامقام که دارای توفیقات الهی بی‌شماری بود، تلاش کنند.

کشکولی سپس با اشاره به واگذاری سفر حج خود به شهید آزادبخت در مورد چگونگی شهادت وی، یادآور شد: حاج محمد دارای راز و رمزهای خاصی بود، شب جمعه‌ای پس از راز و نیاز به جهت تجدید وضو به بیرون از سنگر می‌رود که در این لحظه فرمانده لشکر می‌آید، با یکدیگر صحبتی داشته و حاج محمد در حال ارائه گزارش‌هایی به فرمانده است که دراین‌بین یک گلوله به پشت سر وی برخورد می‌کند و به مقام رفیع شهادت می‌رسد، اگر حاج محمد نبود در همان صحنه فرمانده لشگر 57 شهید می‌شد درحالی‌که در آن لحظه تمام ترکش‌ها به حاج محمد و یک ترکش نیز به فرمانده اصابت می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: دشمن امروز مضطرب و دست به دامان پسر شاه مخلوع در راستای براندازی تلاش می‌کند اما این در حالی است که انقلاب اسلامی پویا و باصلابت در حال پیشروی است.

وی با اشاره به روسیاهی منافقان و عناصر ضدانقلاب، عنوان کرد: منافقان شخصیت‌هایی هم چون شهیدان بهشتی، رجایی، قدوسی و …را با شعار اینکه این افراد عمال استکبار و آمریکا هستند را به شهادت رساند درحالی‌که انقلاب اسلامی کاری نمود که نفاق را از چهره آنان برملا ساخت و امروز می‌بینیم همین منافقان دست در دست پسر شاه مخلوع و در ذیل حمایت‌های آمریکا فعالیت می‌کنند.

کشکولی تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته، این‌ها می‌گفتند ما آریایی هستیم عرب نمی‌پذیریم اما همین خانواده پهلوی اخیراً از وهابیت عربستان سعودی پول دریافت کرده است تا علیه اسلام ناب در ایران آشوب به پا کند.

وی ضمن بیان لزوم آگاهی و بصیرت کاربران فضای مجازی و گله‌مندی نسبت به برخی مدیران، اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های داخلی اولویت مورد توجه مدیران باشد چراکه ظرفیت‌های بی‌نظیری در داخل کشور وجود دارد که دوای مشکلات اقتصادی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پایان گفت: امروز عدالت و ظلم‌ستیزی تحت تأثیر گفتمان شیعی، در منطقه و جهان رواج یافته و آمریکا را به استیصال کشانده است.

گفتنی است پس از پایان مراسم رونمایی کتاب، از مادر شهید محمد آزادبخت تجلیل شد.

گزارش تصویری امشب ساعت 11 به بعد درج خواهد شد.

انتهای پیام/