گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۹:۴۴
شناسه : 57227
تاریخ : ۰۵ شهریور ۱۳۹۷
دولت بایستی با نقد منصفانه و دلسوزانه همراه باشد دولت بایستی با نقد منصفانه و دلسوزانه همراه باشد

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: دولت بایستی با نقد منصفانه و دلسوزانه همراه باشد و با خدمت بی‌منت و به‌موقع موجب رضایت مردم شود.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت،حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ضمن گرامیداشت هفته دولت و دهه ولایت در دیدار با فرماندار و برخی مسئولین این شهرستان اظهار کرد: غدیر افتخار اسلام و مسلمین است و اگر وجود امیرالمؤمنین (ع) به‌جای پیامبر (ص) منصوب نمی‌شد تمام زحمت پیامبران و پیامبر اسلام از بین می‌رفت.

وی افزود: جریان‌های یمن، فلسطین، عراق، لبنان همه به خاطر بی‌عدالتی و ظلم‌های بی‌حدومرز است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب است که دولتمردان خدماتی را که انجام داده‌اند برای مردم بازگو کنند اظهار داشت: همه شما به عبارتی اجیر هستید که خدمتگزار مردم باشید و نظام جمهوری اسلامی ایران الهی و سرمشق جهانیان است.

طهماسبی گفت: دولت بایستی با نقد منصفانه و دلسوزانه همراه باشد و با خدمت بی‌منت و به‌موقع موجب رضایت مردم شود.

وی سپس با اشاره به اینکه دشمن با سیاه نمایی درصدد فلج نمودن دولت است یادآور شد: امام علی (ع) به مالک اشتر می‌فرماید ای مالک کارگزار یا عمالی که منصوب می‌کنید اگر بگوید من نمی‌توانم یا نمی‌دانم از او قبول نکنید به‌جز اینکه آدم باکفایت و امینی باشد که این خود یکی از سرفصل‌های مدیریت است.

امام‌جمعه کوهدشت در پایان گفت: ریشه اصلی برخی مشکلات اقتصادی کشور ربطی به دشمن ندارد بلکه به دلیل سو مدیریت در کارها است.

انتهای پیام/