گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲:۲۱
شناسه : 57309
تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
یکی از مشکلات اساسی کشور بحث نقدینگی است / سنگ‌اندازی بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغال‌زا یکی از مشکلات اساسی کشور بحث نقدینگی است / سنگ‌اندازی بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغال‌زا

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور بحث نقدینگی است و بانک‌ها نیز به جهت تأمین منافع خود در جذب تسهیلات اشتغال‌زا نسبت به مردم سنگ‌اندازی می‌کنند.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین ساعتی که انسان به قرب الهی می‌رسد زمان قدم برداشتن در مسیر اطاعت پروردگار است و بایستی دانست درعین‌حالی که خداوند دارای جزء نیست وجودی آشکار دارد.

وی افزود: اگر امام علی (ع) درست معرفی نشود اسلام داعشی، معاویه‌ای، ابوسفیانی به جامعه معرفی می‌شود، پیام غدیر پیام ولایت، مقاومت و اسلام راستینی بود که در آن امام علی (ع) توسط خداوند متعال معرفی‌شده نه آن اسلامی که خلافتی بوده و یک عده جمع شده و موجب انحراف در مسیر دین شدند.

خطیب ‌جمعه کوهدشت ضمن اشاره به جلسه سؤال از رئیس‌جمهور، اظهار داشت: مجلس حرکت خوبی را عین ادب انجام داد ولی دشمن در حال متشنج کردن فضا بود که با پختگی مسوولان به‌خوبی کنترل شد و در مورد پرسش‌های رئیس‌جمهور بایستی نتیجه عملی برای مردم داشته باشد زیرا در چهار مورد نیز پاسخ‌ها قانع‌کننده نبود.

وی بابیان اینکه آمارهای متضاد و غیردقیق دچار سرگردانی ملت شده است تصریح کرد: مردم این گرانی‌ها را لمس می‌کنند وعده‌ای نیز با قاچاق و احتکار موجب افزایش مشکلات شده‌اند که این موجب ضعف در دولت است و در این راستا بایستی وزرایی که توان کار ندارند برکنار شود.

طهماسبی گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور بحث نقدینگی است و بانک‌ها نیز به جهت تأمین منافع خود در جذب تسهیلات اشتغال‌زا نسبت به مردم سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه دولت بایستی واقعیت‌های جامعه را لمس کند و عدالت و پارسایی را سرلوحه خود قرار دهد، عنوان داشت: این کشور ثروتمند است و مردم به خداوند متعال امید دارند چهل سال انواع فتنه‌های دشمنان را نابود کرده و ایستادگی کردند.

خطیب ‌جمعه کوهدشت در پایان اظهار کرد: در خانواده موفق، سرپرست خانواده فقط به فکر جنبه مادیت نیست بلکه به جنبه رفتاری و تربیتی فرزندان نیز توجه دارد.

انتهای پیام/