گروه : سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۴۷
شناسه : 57611
تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
رئیس کمیته امداد کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان دیدار کرد/حضور در کوهدشت یکی از برنامه های سفر فتاح رئیس کمیته امداد کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان دیدار کرد/حضور در کوهدشت یکی از برنامه های سفر فتاح

به گزارشکانون سبحان، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امشب با حضور در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد با آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان دیدار کرد. وی در سفر سه‌روزه خود به استان لرستان در جلسه شورای اداری این استان حضور می‌یابد همچنین در این سفر به شهرستان‌های پل‌دختر و کوهدشت نیز […]

به گزارشکانون سبحان، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امشب با حضور در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد با آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان دیدار کرد.

وی در سفر سه‌روزه خود به استان لرستان در جلسه شورای اداری این استان حضور می‌یابد همچنین در این سفر به شهرستان‌های پل‌دختر و کوهدشت نیز سفر می‌کند تا از نزدیک بر روند خدمات‌دهی به مددجویان لرستانی نظارت کند.

رئیس کمیته امداد کشور در آخرین روز سفر خود به استان لرستان در جلسه هماهنگی استانداران شش استان غرب کشور شرکت می‌کند.

وی شامگاه امشب در حاشیه نشست با نماینده ولی‌فقیه در لرستان در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: طی پنج ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته لرستانی‌ها 77 درصد بیشتر به کمیته امداد اعتماد و انفاق کرده‌اند.

فتاح خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم را از لرستان بیشتر خواهیم کرد، ضمن اینکه وام اشتغال شهری و روستایی استان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص وام‌های خرد و ضروری افزود: سقف 5 میلیون تومانی برای لرستان مشخص شده بود که این سقف تا دو ماه آینده حذف خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه امسال مستمری مددجویان کمیته امداد 20 درصد افزایش یافته است، گفت: با دولت وارد گفت‌وگو شده‌ایم که از پایان شهریورماه بن کالا و خرید به تمامی افراد تحت پوشش و پشت نوبتی کمیته امداد و همچنین بهزیستی داده شود.

وی اظهار داشت: در پایان شهریورماه جاری به تمامی 11 میلیون نفر مددجوی کمیته امداد و بهزیستی بن کالا پرداخت می‌شود، ضمن اینکه امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم با همکاری دولت دامنه این بن کالا را بیشتر کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تغییر رویکرد به جهت افزایش کمک‌های موردی با توجه به شرایط اقتصادی کشور در این نهاد خبر داد و افزود: امیدواریم تمامی افراد پشت نوبتی را به صورت رسمی وارد چرخه مستمری‌بگیر کنیم.

فتاح یادآور شد: با توجه به شرایط ویژه کشور بایستی سطح و گرایش کار را به سمت رفع مشکل و اولویت‌بندی افراد تحت پوشش قرار دهیم.

وی در خصوص اشتغال مددجویان بیان داشت: از نظر منابع وام اشتغال مشکلی نداریم اما با توجه به تورم بایستی سطح آن را تغییر دهیم.

انتهای پیام/ع