گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۱۴
شناسه : 57653
تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
صف جهیزیه و وام ضروری تا سقف 5 میلیون تومان تا مهرماه به صفر می‌رسد صف جهیزیه و وام ضروری تا سقف 5 میلیون تومان تا مهرماه به صفر می‌رسد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس یک تصمیم کلان صف جهیزیه و وام‌های ضروری تا سقف 5 میلیون تومان تا مهرماه در سراسر کشور به صفر خواهد رسید.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، سیدپرویز فتاح امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با سرلوحه قرار دادن نگاه امام حسین (ع) مصیبت‌ها برطرف خواهد شد و بایستی با این نگاه به نفع مردم بسیج شده و از مشکلات گره‌گشایی کنیم.

وی افزود: دولت و مجلس در حال تصمیم‌گیری به نفع ملت هستند؛ برخی تصمیمات هم گرفته‌شده و غافل از مشکلات مردم نیستند، ما در این راستا نیاز به وحدت و همدلی داریم و اگر ولایتمدار هستیم و نظام را دوست داریم بایستی نگاهمان به کلام آقا باشد و تسویه‌حساب سیاسی نکنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ع) ضمن تقدیر از رشادت‌های مدافعان حرم تصریح کرد: دشمن ما شکست‌خورده و ما در اوج پیروزی هستیم و علم حضرت زینب (س) و شیعه بالا و عالم مبهوت پیروزی ما شده است.

وی ضمن بیان اینکه مسوولان و در رأس مقام معظم رهبری برای این اوضاع دائماً به فکر مردم هستند، یادآور شد: برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عنایت لازم شده و خواهد شد به‌طوری‌که 14 درصد مستمری نیز اضافه‌شده است و تمام پشت نوبتی‌ها را نیز تا پایان مهرماه، در کل کشور جمع خواهیم کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اشاره به اینکه نباید به تقاضاها دامن زد و مثل یارانه‌ها مصیبت درست کنیم عنوان داشت: از وام روستایی و مناطق محروم از سوی دولت دو هزار و پانصد میلیارد تومان به ما داده‌شده و هم‌اکنون نیز دو برابر سال قبل و حدود چهار هزار میلیارد بودجه وام‌داریم و در این راستا مشکلی نداریم.

وی سپس با اشاره به اینکه اعتبار ویژه‌ای را برای اجاره و رهن در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: سهمیه مسکن در شهرستان کوهدشت هفتاد مورد است که با همکاری سپاه ظرف شش ماه آینده ساخته خواهد شد.

فتاح تأکید کرد: با توافق دولت و از هفته آینده تمام پشت نوبتی‌ها و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و به عبارتی یازده میلیون نفر سبد کالا دریافت خواهند نمود .

وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های خوب‌صورت گرفته در مورد مسکن و خدمات درمانی، گفت: صف جهیزیه و وام‌های ضروری تا سقف 5 میلیون تومان تا مهرماه نه‌تنها در کوهدشت بلکه در سراسر کشور به صفر خواهد رسید و این‌یک تصمیم کلان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان گفت: پیشنهاد راه‌اندازی اداره کمیته امداد در منطقه درب گنبد را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/