گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۵۲
شناسه : 58177
تاریخ : ۰۱ مهر ۱۳۹۷
کفر جهانی همان صهیونیسم بین‌الملل است کفر جهانی همان صهیونیسم بین‌الملل است

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس که با هجوم کفر جهانی توأم بود، پیروزی بااقتدار ایران الگویی برای آزادگان جهان به شمار می‌رود. وی افزود: […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس که با هجوم کفر جهانی توأم بود، پیروزی بااقتدار ایران الگویی برای آزادگان جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز دشمنان با ایجاد شبهات و جنگ رسانه‌ای در پی ضربه زدن به‌نظام و انقلاب هستند که بایستی در این راستا مراقب و هوشیار باشیم.

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت با بیان اینکه کفر جهانی همان صهیونیسم بین‌الملل است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به ما روحیه انقلابی و جهادی آموخت و احساس ضعف و خودباختگی در این شرایط حساس و بزرگنمایی مشکلات دولت به صلاح نیست اما درعین‌حال انتقاد سازنده و دلسوزانه بسیار مفید است.

طهماسبی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی به دلیل بی‌تدبیری برخی مسوولان می‌باشد و دولت نیز در رفع این مشکل در حال تلاش است و بسته حمایتی خود را ارائه خواهد داد.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج و سپاه در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان‌مسلح، با خلق رشادت‌های بی‌نظیر، مقتدرانه پیروز شد و امروز نیز قدرت برتر منطقه به شمار می‌رود.