گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۱۰
شناسه : 58621
تاریخ : ۰۵ مهر ۱۳۹۷
اقدامات محرومیت‌زدایی همه جانبه سپاه در 100 دهستان/ ایران در اوج قدرت و عزت است اقدامات محرومیت‌زدایی همه جانبه سپاه در 100 دهستان/ ایران در اوج قدرت و عزت است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: ایران در اوج عزت و قدرت بوده و آمریکا در آستانه فروپاشی است.

سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با کانون سبحان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 100 دهستان محروم کشور که دارای ضریب محرومیت بسیار بالا بوده را در دستور کار داده تا به معنای واقعی کلمه با طراز ملی و استاندارد، این مناطق را محرومیت خارج کند.

وی افزود: حوزه زیرساخت، سلامت، فرهنگی، تعلیم و تربیت و اشتغال‌زایی از مؤلفه‌های فعالیت در این مناطق به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن اشاره به اینکه توانمندسازی معلمان روستا در حوزه تعلیم و تربیت را دنبال خواهیم کرد، اظهار داشت: ما شنونده و پاسخگوی آلام مردم دهستان هستیم و باور داریم که گرفتاری مردم، گرفتاری خود ما نیز هست و در راستای رفع آن تلاش خواهیم کرد که در این راستا بخشی از مشکلات را خود ما و بخشی دیگر را با همکاری دولت و سایر نهادها رفع خواهیم نمود.

کشکولی خاطرنشان کرد: در بحث اشتغال‌زایی و اعطای وام، درصدد توانمندسازی بر اساس اقتضای بوم محل از این نظر که مردم منطقه مثلاً گندم‌کار، قالی‌باف، زنبوردار، دامدار و یا … هستند، خواهیم بود به‌طوری‌که کلاس‌های آموزشی مجانی در جهت توانمندی در شغل مورد را برگزار و در بازار فروش محصولات نیز همکاری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: سرعت کار بسیار مناسب بوده و پایان کار زمانی است که با ضوابط و استانداردهای ملی در هر دهستان به ما بگویند این دهستان محروم نیست، در مورد این فعالیت‌ها استاندار سابق و فعلی استقبال کردند و دکتر خادمی نیز در این مورد گفت که هم‌افزایی خواهیم کرد و دستگاه‌های ذی‌ربط را پای‌کار می‌آوریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن تأکید بر اینکه تلاش تا رفع محرومیت‌ها ادامه دارد، عنوان داشت: با اصل موضوع محرومیت‌ها در هر جا چه در آفات کشاورزی، چه در آسیب‌های اجتماعی و …درگیر خواهیم شد و تفاوت کار ما با دولت فعلی و سایر دولت‌ها این است که ما مشکل را از خود مردم سؤال می‌کنیم اما در دولت‌ها کارشناسان می‌گویند کدام منطقه چه نیازی دارید.

کشکولی یادآور شد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی شروع خوبی داشته است در تلاش هستیم که سهم مشارکت مردم در راستای رفع مشکلات را افزایش دهیم.

وی سپس در واکنش به حادثه تروریستی اهواز گفت: علیرغم جوسازی‌های فضای مجازی، کشور عزیز ایران در اوج قدرت و عزت است و دشمنان از باب «الغریق یتشبث بکل حشیش» دست می‌اندازند که هرچه به دستشان بیاید بگیرند درحالی‌که چون کاری از دستش برنمی‌آید یک عملیات زشت ضد مردمی و ترور کوری که در همه جوامع محکوم است را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن اشاره به پیشرفت سطحی و عمقی ایران تصریح کرد: آمریکا در حال فروپاشی است و درصدد است این وضعیت را با عملیات روانی معکوس جلوه دهد.

انتهای پیام/