گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۳۲
شناسه : 58890
تاریخ : ۱۴ مهر ۱۳۹۷
فیلم/حضور بسیجیان کوهدشت در اجتماع 25 هزار نفری بسیجیان استان لرستان فیلم/حضور بسیجیان کوهدشت در اجتماع 25 هزار نفری بسیجیان استان لرستان

به گزارش «کانون سبحان» اجتماع 25 هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در دهکده المپیک شهرستان خرم‌آباد برگزار شد. در این روز 25 هزار نفر از بسیجیان استان لرستان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، کوثر و بسیجیان اقشار در محل دهکده المپیک خرم‌آباد گرد هم آمده‌اند و هدف از برگزاری این اجتماع […]

به گزارش «کانون سبحان» اجتماع 25 هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در دهکده المپیک شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

در این روز 25 هزار نفر از بسیجیان استان لرستان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، کوثر و بسیجیان اقشار در محل دهکده المپیک خرم‌آباد گرد هم آمده‌اند و هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ تقویت روحیه حمایت مردم از نظام و انسجام ملی، تقویت روحیه نیروهای عمل‌کننده، مأیوس سازی دشمنان از نظام و دنبال کردن تغییرات رفتاری و رویکرد دشمنان است.

این اجتماع ارائه نمادی از عزم، اراده، آمادگی و استواری بسیجیان با حضور منسجم و سازمان‌یافته در عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی است.

گفتنی است حدود 1500 نفر نیز از بسیجیان شهرستان کوهدشت در این مراسم حضور داشتند  و کلیپ زیر نیز حضور برخی بسیجیان شهرستان را به نمایش می گذارد:

انتهای پیام/