گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۴۷
شناسه : 59148
تاریخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۷
تصاویر جشن آغاز آموزش قرآن پایه اول دبستان میثم تمار کوهدشت تصاویر جشن آغاز آموزش قرآن پایه اول دبستان میثم تمار کوهدشت

به گزارش کانون سبحان ؛همزمان با سراسر کشور، مراسم جشن آغاز آموزش قرآن پايه اول دبستان با حضور آقای رفیعیان مدیر اداره، آقای محمودیان معاونت پرورشی ، آقای منتی معاونت آموزش ابتدایی ، آقای خوشناموند کارشناس مسئول آموزش ابتدایی ، دانش آموزان و خانواده هاي آنان در دبستان میثم تمار برگزار گردید. در اين مراسم […]

به گزارش کانون سبحان ؛همزمان با سراسر کشور، مراسم جشن آغاز آموزش قرآن پايه اول دبستان با حضور آقای رفیعیان مدیر اداره، آقای محمودیان معاونت پرورشی ، آقای منتی معاونت آموزش ابتدایی ، آقای خوشناموند کارشناس مسئول آموزش ابتدایی ، دانش آموزان و خانواده هاي آنان در دبستان میثم تمار برگزار گردید.

در اين مراسم دانش آموزان پايه اول دبستان میثم تمار با پوشيدن لباس‌هاي يک رنگ ، خواندن اشعار قرآني و قرائت قرآن، يادگيري و خواندن قرآن را آغاز کردند.

در این مراسم آقای رفیعیان ضمن تبریک جشن آغاز آموزش قرآن پایه اول دبستان میثم تمار با مدیریت آقای برخوردار، اهداف آغاز قرآن آموزی از پایه اول را تقویت ایمان و اعتقاد به این کتاب آسمانی و تمسک به تعالیم آن عنوان نمود، وخاطرنشان کرد؛توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت (ع) در تمامی فعالیت ها ودرزندگی فردی واجتماعی موجب قرآن آموزی ازپایه اول ابتدایی می شود. وی خطاب به دانش آموزان پایه اول گفت : اگر قرآن را خوب یاد بگیرید و به آن عمل كنید و در زندگی سرلوحه كارهایتان قرارگیرد سعادت دنیا و آخرت نصیبتان خواهد شد. این کتاب به آموزش روخوانی آیه‌های کوتاه، ساده و مفاهیم قرآنی می‌پردازد. کتاب آسمانی و زبان خداست که با ما حرف می‌زند پس باید به قرآن عمل کنیم ؛ زیرا قرآن برنامه زندگی است. با تلاش وهمتی که در مجموعه آموزش ابتدایی دیده می‌شود، می‌توانیم آینده‌سازانی متعهد و پایبند به ارزش‌های اسلامی تربیت کنیم.

آقای رفیعیان اظهار داشتند؛ آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن کریم، ایجاد جذابیت و خاطره خوش برای آغاز آموزش قرآن دانش آموزان به عنوان مهمترین و اصلی ترین کتاب ، توجه دادن همه دست اندرکاران به ویژه معلمان و اولیا به اهداف برنامه درسی قرآن در مدارس و کمک به فضاسازی قرآنی از مهمترین اهداف جشن قرآن می باشد.