گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۳۱
شناسه : 59333
تاریخ : ۲۸ آبان ۱۳۹۷
90 کیلوگرم تریاک در کوهدشت کشف شد+تصاویر 90 کیلوگرم تریاک در کوهدشت کشف شد+تصاویر

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف 90 کیلوگرم تریاک و بیش از ۶ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ عباس دولتشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: به‌منظور ارتقا امنیت اجتماعی و با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج)، طی شگردهای عملیاتی و حضور میدانی با توقیف یک دستگاه پژو سفیدرنگ که به شهرستان وارده شده بود،90 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: با تلاش نیروهای جان‌برکف در این عملیات 5 نفر مظنون شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به برخورد قاطع و باقدرت درزمینهٔ خریدوفروش مواد مخدر اظهار داشت: در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی برخی نقاط آلوده شهرستان، طرح‌هایی را با هماهنگی شورای تأمین در دستور کار قراردادیم که با دستور مقام قضایی به‌صورت منطقه‌ای و نقطه‌ای اجرا می‌شود.

دولتشاهی تصریح کرد: در بازرسی از منزل یک فروشنده مواد مخدر 83 قلم از اموال مسروقه و 3قبضه اسلحه غیرمجاز در مجموع به ارزش بیش از 6میلیارد ریال کشف و ضبط و متهمین نیز دستگیر شدند.

وی ضمن اشاره به تلاش نیروی‌های انتظامی در راستای پاک‌سازی سایر نقاط آلوده به جهت امنیت مطلوب شهروندان عنوان داشت: از همه مردم انتظار داریم د رزمینهٔ شناسایی فروشندگان مواد مخدر، سارقان، اراذل‌واوباش، مزاحمین نوامیس و…همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: مالباختگان می‌توانند بر اساس سوابق گزارش سرقت با هماهنگی‌های لازم به جهت شناسایی و دریافت اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.